کد خبر: 49110 A

حمله رپر جنجالی به جاستین بیبر و آریانا گرانده

حمله رپر جنجالی به جاستین بیبر و آریانا گرانده

رپر پرحاشیه اهل آمریکا معتقد است جاستین بیبر و آریانا گرانده پول هنگفتی پرداخت کرده‌اند تا در رتبه نخست چارت بیلبورد قرار بگیرند.

ایران آرت: آریانا گرانده به ادعاهای سیکس ناین مبنی بر تقلب در چارت بیلبورد و پرداخت پول برای خرید رتبه اول آهنگ مشترک خود با جاستین بیبر در چارت واکنش نشان داد.

او در این باره نوشت: "از همه کسانی که از این آهنگ حمایت کردند، سپاسگذرام و دوستتان دارم. هرکسی که مرا می‌شناسد یا برای مدت کوتاهی مرا دنبال کرده است، می‌داند این آمار و چارت‌ها برای من هیچ اهمیتی ندارند. من فقط عاشق موسیقی هستم و موسیقی و طرفدارانم همه چیز من هستند. من نمی‌خواهم وقت و انرژی خودم را برای اتهامات بی‌ارزش هدر بدهم و برای آن‌ها دلیل و برهان بیاورم.

پس به هرکسی که از رتبه و چارت این هفته ناراضی است یا تلاش می‌کند، زنان سخت کوش را بی‌اعتبار کند، می‌گویم با خودت متواضع باش! به تمام هنرمندان با استعدادی که در چارت حضور دارند، تبریک می‌گویم حتی آهنگ شماره سه (آهنگ سیکس ناین)! در پایان از تمام کسانی که کمک کردند این پول برای خیریه جمع‌آوری شود، تشکر می‌کنم چرا که هدف اصلی ما هم همین بود"

به نقل از سیگاتک، سیکس ناین به صحبت‌های آریانا گرانده که خطاب به او گفته بود، به جای بی‌اعتبار کردن زنان سخت کوش و اتهامات بی‌اساس تلاش کن متواضع باشی؛ پاسخ داد و با انتشار ویدئویی گفت: "من قصد نداشتم استعداد تو را زیر سوال ببرم یا بگویم خواننده خوبی نیستی؛ تو خواننده خوبی هستی اما درد و سختی‌هایی که من در زندگی کشیدم را درک نمی‌کنی. من از بیلبورد ناراضی و ناامید شدم، ما از دنیاهای کاملا متفاوتی آمده‌ایم و من با شستن ظرف و تمیز کردن میزها در رستوران‌ها کسب درآمد می‌کردم و تو بازیگری می‌کردی. حرف اصلی من این است که من فوق‌العاده سخت کار کردم تا بتوانم از بروکلین به نیویورک بیایم. من برای میلیون‌ها کودک که به اندازه تو خوش شانس نیستند صحبت می‌کنم، میلیون‌ها کودک که این شانس را ندارند تا در تلویزیون بازیگری کنند.

زندگی واقعی این است که تو در بهزیستی بزرگ شوی، زندگی واقعی این است که بدون پدر بزرگ شوی! تو نمی‌دانی این مشکلات چه هستند، تو به من می‌گویی فروتن باش! من فکر نمی‌کنم تو اصلا بدانی فروتنی یعنی چه."

سیکس ناین

در پایان، سیکس ناین خانه خودش را که به همراه دختر، پارتنر، مادر، برادر و برادرش در آن زندگی می‌کردند را نشان می‌دهد و می‌گوید با تمام پول‌هایش این کامپیوتر را خریداری کرده که ویدئوهاش رو ادیت کند.

 

جاستین بیبر آریانا گرانده سیکس ناین
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین