کد خبر: 49228 A

اندوه آریانا گرانده برای کنسرتی که ۲۲ قربانی بر جای گذاشت

اندوه آریانا گرانده برای کنسرتی که ۲۲ قربانی بر جای گذاشت

در ۲۲ مه ۲۰۱۷، سلمان عابدی، از طرفداران گروه داعش، یک بمب دست‌ساز را در سالن منچسترآرنا منفجر کرد.

ایران آرت: آریانا گرانده پیام تاثیرگذاری را پیش از سومین سالگرد حادثه تروریستی در سالن منچسترآرنا در شهر منچستر برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.

این خواننده ۲۶ ساله با نوشته‌ای در اینستاگرامش توضیح داد که این حادثه غم‌انگیز هنوز هم تأثیر مهمی بر او و افراد بسیار دیگری دارد.

به گزارش ایران‌آرت، گرانده این پیام را که متن آن در پس‌زمینه خاکستری کمرنگ نوشته شده این طور آغاز کرد: "می‌خواهم از این لحظه برای قدردانی استفاده کنم تا عشق خود را به همه کسانی تقدیم کنم که احساس غم و سنگینی عظیمی از سالگرد این اتفاق احساس می‌کنند."

وی افزود: "روزی نیست که این اتفاق برای شما و همه ما اثرگذار نباشد."

به نقل از ایندیپندنت، خواننده ترانه "زن خطرناک" ادامه داد که در روزهای آتی فکرش با قربانیان این حمله و کسانی است که در آن شب حضور داشتند.

او نوشت: "من تمام روزهای هفته به فکر شما خواهم بود" و "قلبم، افکارم و دعاهایم همیشه با شما خواهد بود."

آریانا گرانده

در ۲۲ مه ۲۰۱۷، سلمان عابدی، از طرفداران گروه داعش، یک بمب دست‌ساز را در حالی که گرانده مشغول اجرا بود در سالن منچسترآرنا منفجر کرد.

این حادثه ۲۲ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی بر جای گذاشت.

این خواننده پیشتر راجع به تاثیر این حادثه بر خودش صحبت کرده بود.

وی در مصاحبه خود در سال ۲۰۱۹ به مجله وگ گفته بود: "این ضربه روحی برای من نیست"، "برای خانواده آنها است" و "این آسیبی است که به آنها وارد شده است است، بنابراین بسیار دشوار است که بخواهیم بدون فکر کردن به آن، خواندن در موردش، و یا باز کردن دوباره خاطره آن، به راحتی از کنارش رد شویم."

گرانده همچنین افزود که او به کنسرت "منچستر یک عشق"  (One Love Manchester) که به دنبال حمله تروریستی توانست بیش از ۱۰ میلیون پوند (۱۳ میلیون دلار) با عنوان "بودجه اضطراری ما عاشق منچستر هستیم" جمع‌آوری کند افتخار می‌کند.

 این کنسرت شامل اجرای تعداد بی‌شماری از نوازندگان به همراه گرانده، جاستین بیبر و گروه کُلدپلی بود.

اما گرانده در پایان گفت: "اما در پایان روز، این مراسم هیچ یک از کشته‌شدگان را بازنگرداند."

 

خواننده زن آریانا گرانده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین