کد خبر: 49513 A

لیدی گاگا با گردنبند آدری هپبورن چه می‌کرد؟/ ماجرای تعقیب و گریز در مراسم اسکار

لیدی گاگا با گردنبند آدری هپبورن چه می‌کرد؟/ ماجرای تعقیب و گریز در مراسم اسکار

لیدی گاگا در مراسم اسکار ۲۰۱۹ گردنبندی را بر گردن انداخت که پیش از این توسط آدری هپبورن در پوسترهای تبلیغاتی برای فیلم معروف "صبحانه در تیفانی استفاده" شده بود.

ایران آرت: لیدی گاگا که در مراسم اسکار سال گذشته، با گردنبند الماس 128 قیراتی از برند تیفانی که ارزشی معادل 30 میلیون دلار داشت، حضور یافته بود، در گفتگوی جدیدش عنوان کرد در آن شب، محافظان امنیتی برند تیفانی را ترسانده است.

او در این باره گفت: من بدون اطلاع دادن به ماموران امنیتی برند تیفانی، مراسم را ترک کردم. آنها خیلی ترسیده بودند و با خودشان می‌گفتند او با گردنبند 30 میلیون دلاری رفته است!

لیدی گاگا افزود: در واقع من به مهمانی پس از مراسم اسکار که در خانه مدیربرنامه مدونا برگزار شده بود رفتم و با مدونا خیلی ریلکس وقت می‌گذراندم در حالیکه ماموران امنیتی به آنجا آمدند و من را کاملا زیر نظر گرفتند. اگر کسی را در آغوش می‌گرفتم سریعا به من نزدیک می‌شدند که مطمئن شوند گردنبند هنوز سرجایش است.

به نقل از سلب مگزین، خواننده "ستاره‌ای متولد شده است" در ادامه گفت: در نهایت زمانیکه در حال رفتن به رستوران تاکوبل (غذای مکزیکی) بودم محافظان امنیتی برند تیفانی، ماشین ما را کنار زدند و خیلی مودبانه و آرام، گردنبند را از گردنم درآوردند"

این جواهر زرد‌رنگ پیش از این توسط آدری هپبورن در پوسترهای تبلیغاتی برای فیلم معروف "صبحانه در تیفانی استفاده" شده بود.

لیدی گاگا آن شب برای آهنگسازی و خوانندگی موسیقی فیلم  A Star is Born برنده جایزه اسکار شد.

 

اسکار لیدی گاگا آدری هپبورن مراسم اسکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین