کد خبر: 49742 A

بیانسه بازیگر می‌شود/ همراهی با پلنگ سیاه

بیانسه بازیگر می‌شود/ همراهی با پلنگ سیاه

پس از همکاری بیانسه با دیزنی در انیمیشن "شیرشاه"، این خواننده هم‌اکنون در حال مذاکره برای حضور در سه فیلم جدید از دیزنی است.

ایران آرت: گفته می‌شود بیانسه در جریان امضای یک قرارداد یک‌صد میلیون دلاری برای شرکت در سه فیلم تولیدی کمپانی دیزنی است.

قرار است بیانسه در موزیک متن فیلم "بلک پنتر" (پلنگ سیاه) کمپانی مارول که سال آینده اکران خواهد شد و نیز دو فیلم دیگر ظاهر شود. یک منبع مطلع به نشریه "سان" گفت: "بیانسه یکی از مهم‌ترین مهره‌های کمپانی دیزنی شده که با خصوصیات این آرم تبلیغاتی هماهنگی کامل دارد.

به نقل از ایندیپندنت، او در تعدادی از پروژه‌های دیزنی از جمله صدای "نالا" در بازسازی "شیرشاه" شرکت داشته و حالا کمپانی دیزنی می‌خواهد از او بیش‌تر استفاده کند. دیزنی به بیانسه برای شرکت در سه پروژه عمده از جمله سریال "پلنگ سیاه" مبلغ یک‌صد میلیون دلار پیشنهاد داده است.

به عنوان بخشی از این قرارداد آن‌ها در تلاش برای متقاعد کردن بیانسه برای صداگذاری روی مستندهای جدید پروژه دیزنی پلاس هستند.

به دنبال موفقیت در استفاده از صدای مگان مارکل در فیلم "فیل" در سکوی دیزنی پلاس، اکنون پروژه‌هایی در دست است که با نشان تجاری بیانسه هم‌خوانی کامل دارد.

هرچند جزییات دو فیلم دیگر هنوز در ابهام است اما بیانسه پیش‌تر و بعد از خواندن ترانه "وقتی روی یک ستاره آرزو کردید" از فیلم "پینوکیو" در یک رویداد خیریه از علاقه‌اش به کمپانی دیزنی گفت: "من مغرور و مفتخرم که عضوی از خانواده دیزنی هستم."

 

بیانسه دیزنی خواننده زن پلنگ سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین