کد خبر: 49830 A

خبری جذاب درباره بیانسه که تکذیب شد

خبری جذاب درباره بیانسه که تکذیب شد

بیانسه، ستاره دنیای موسیقی در سال‌های اخیر همکاری‎هایی با فیلم‌های سینمایی داشته است.

ایران آرت: هفته‌ گذشته نشریه‌ی "سان" گزارش داد که "بیانسه" آماده می‌شود تا با دیزنی برای مشارکت در چند فیلم قراردادی چند ده میلیون دلاری به امضاء برساند. در این گزارش آمده بود که قرارداد این خواننده و بازیگر برای سه پروژه از جمله "پلنگ سیاه ۲" خواهد بود. با این حال، "مت دانلی" خبرنگار ورایتی این شایعه را رسماً تکذیب کرده اما می‌گوید احتمال همکاری خواننده با دیزنی در آینده وجود دارد. 

دانلی می‌نویسد: "به‌رغم هیجانات مهارنشدنی در این باره، منابع به من می‌گویند که بیانسه برای هیچ فیلمی با دیزنی قرارداد نبسته و برای آلبوم موسیقی "پلنگ سیاه ۲" با استودیو همکاری نمی‌کند. با این حال، این احتمال وجود دارد که در مقطعی آن‌ها دوباره با او همکاری کنند."

"بیانسه" در ریبوت "شیر شاه" استودیوی دیزنی به جای شخصیت "نالا" صداپیشگی کرد و آلبوم موسیقی "شیر شاه: موهبت"را ساخت. او برای این آلبوم سه نامزدی گرمی را دریافت کرد. 

به گزارش 30نما، "چادویک بوزمن" در دنباله‌ی "پلنگ سیاه" دوباره نقش قهرمان قصه را بازی می‌کند اما بازگشت دیگر شخصیت‌ها هنوز به تأیید رسمی نرسیده است. "رایان کوگلر" نیز با "پلنگ سیاه ۲" اولین دنباله‌ی دوران فیلمسازی خود را کارگردانی می‌کند. 

کوگلر تابستان گذشته گفته بود: "تاکنون دنباله‌ای که قسمت اولش را کارگردانی کرده باشم نساخته‌ام. بنابراین فکر می‌کنم فشار زیادی وجود داشته باشد، اما سعی می‌کنیم روی انجام کار تمرکز کنیم، مثل همیشه. سعی می‌کنیم قدم به قدم پیش برویم و به حواشی بی‌توجه باشیم و روی ساختن چیزی که ارزشمند باشد تمرکز کنیم."

"پلنگ سیاه ۲" قرار است بهار سال ۲۰۲۲ اکران شود. این فیلم سومین در حال حاضر سومین عنوان "دنیای سینمایی مارول" است که برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. پیش از این فیلم "ثور: عشق و آذرخش" در ماه فوریه، "دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" در ماه مارس، و پس از این فیلم، "کاپیتان مارول ۲" در ماه ژوئیه و یک فیلم بدون عنوان در ماه اکتبر اکران خواهند شد.

 

بیانسه خواننده خواننده زن پلنگ سیاه 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین