کد خبر: 50029 A

سالار عقیلی خواننده شاهرگ شد

سالار عقیلی خواننده شاهرگ شد

سریال ۳۰ قسمتی "شاهرگ" که برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است، به روایت داستانی پرچالش از دهه ۶۰ می‌پردازد.

ایران آرت: با قطعی شدن زمان پخش سریال "شاهرگ" به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۷ تیر روی آنتن شبکه دوم سیما می رود، سالار عقیلی به عنوان خواننده به این پروژه تلویزیونی پیوست.

سالار عقیلی پیش از این نیز در سریال رمضانی "برادر جان" به عنوان خوانندهِ قطعه "تنها میمانم" حضور داشته و این دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

همچینن آلبوم "کلام آخر" و "در وادی عشق" نیز از جمله آثار معروف این خواننده است.

این سریال ۳۰ قسمتی که برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است، به روایت داستانی پرچالش از دهه ۶۰ می پردازد.

پخش سریال شاهرگ از ابتدای تیرماه در تلویزیون

بازیگرانی که در سریال "شاهرگ" نقش آفرینی می کنند عبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، مژگان اخلاقی، سوسن مقصودلو، مژگان اخلاقی، مجتبی بی طرفان، ایمان دبیری و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

در خلاصه داستان "شاهرگ" که توسط کریم لک زاده نوشته شده؛ آمده است: در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است ... .

 

سالار عقیلی سریال شاهرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین