کد خبر: 50120 A

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی چقدر بیننده داشت؟/ گلایه خواننده "با من بخوان"

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی چقدر بیننده داشت؟/ گلایه خواننده "با من بخوان"

علیرضا قربانی از این‌‌که آمار و اطلاعات دقیقی از تعداد بازدیدکنندگان آنلاین و آفلاین کنسرتش وجود ندارد گلایه کرد.

ایران آرت: نهم خرداد ماه سال جاری علیرضا قربانی خواننده پرطرفدار موسیقی ایرانی که در چند ماه گذشته با پروژه "با من بخوان" از بیشترین و پرتماشاگرترین تعداد اجراهای زنده موسیقی کشورمان برخوردار بود تصمیم به برگزاری یک کنسرت آنلاین به میزبانی تالار وحدت با حمایت شهرداری تهران گرفت. کنسرتی که ار نگاه بسیاری از دست‌اندرکاران و کارشناسان موسیقی یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های آنلاین کشور در روزهای کرونایی لقب گرفت و توانست رضایت حداکثری مخاطبان را فراهم کند.

اما یکی از نکات قابل توجهی که بعد از این کنسرت مدتی پیش توسط علیرضا قربانی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر شد، گلایه‌های این هنرمند از فقدان شفاف‌سازی در ارائه آمار مخاطبان این کنسرت آنلاین بود که موجب این واکنش نوشتاری علیرضا قربانی شد.

این خواننده موسیقی ایرانی در تازه‌ترین پستی که منتشر کرده نوشته است: "نزدیک به ۱۰ روز از اجرای کنسرت آنلاین با من بخوان می‌گذرد و برای من که آشنا و آموخته به جذبه حضور حاضرین بودم این اجرای از دور اگرچه شوق دیدار کم داشت ولی قلبم را از حضور هزاران هزار قلب مهربان و به هم پیوسته سرشار کرد، قلب‌هایی که مرز جغرافیایی ندارند و به پشتوانه فرهنگ، زبان و تاریخ مشترک به هم پیوسته‌اند، با هم می‌خوانند و هم نوا می‌شوند و کماکان بی شمار پیام‌های پرمهر و محبت شما سروران گرامی، مردمان سرزمینم در داخل و خارج ایران و حتی برخی شهروندان کشورهای همسایه و به خصوص فارسی زبان را از راه‌های ارتباطی مختلف دریافت می‌کنیم که این خود باعث مسرت و افتخار بنده، هنرمندان و دوستان دست‌اندرکار این کنسرت بوده و البته زبان قاصر است از قدردانی و سپاس گویی از شمایان.

تمام نیت و تلاش بنده و دوستانم احساس تعلق خاطر و ادای دین در جهت ایفای نقش کوچکی در بهبود احوالات اجتماعی مردم فرهیخته سرزمینمان بوده است و به همین منظور تیم اجرایی کنسرت آنلاین با هماهنگی‌های لازم تلاش کرد بیشترین و مؤثرترین پلتفرم‌های ممکن برای دسترسی حداکثری و با کمترین دشواری و البته کاملاً رایگان برای مشاهده این برنامه توسط همه علاقه‌مندان را فراهم سازد تا همه دوستداران به سهولت در هر نقطه در داخل و خارج ایران بتوانند این کنسرت را مشاهده نمایند.

پس از استقبال مثالی و کم نظیر هم میهنان، بسیار علاقه‌مند بودیم و تلاش فراوان نمودیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق مجموع تعداد مخاطبین و بازدیدکنندگان آنلاین و آفلاین کنسرت را خدمت شما سروران ارائه دهیم و معتقدیم این خود باعث همدلی و انسجام وحدت بیشتر مردم در این شرایط خواهد شد، ولی متأسفانه تا این لحظه این اطلاعات که در فضای شفاف ارتباطات رسانه‌ای می‌بایست در دسترس باشد، به دلایلی که برای ما نیز مشخص نیست در اختیار تیم اجرایی قرار نگرفته است و ما همچنان پیگیر.

به هر حال با خواست حضرت حق و به یمن لطف و توجه کم نظیر شما توانستیم میهمان نگاه‌های مهربان میلیون‌ها دوستدار و علاقه مند فرهنگ و هنر ایران زمین باشیم که این خود احساس قدردانی قلبی و بار مسئولیت سنگین‌تری را بر شانه‌هایمان متبادر می‌نماید. از کیمیای مهر تو زر گشت روی من / آری به یمن لطف شما خاک زر شود"

 

علیرضا قربانی موسیقی ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین