کد خبر: 50260 A

اهدای جایزه بشردوستانه به ستاره موسیقی پاپ

اهدای جایزه بشردوستانه به ستاره موسیقی پاپ

بیانسه پس از دریافت جایزه بشردوستانه بی‌آی‌تی، آن را به برادران، خواهران و تمامی مردم سیاهپوست جهان تقدیم کرد.

ایران آرت: در مراسم اهدای "جوایز بی ای تی" که یک‌شنبه ۲۸ ژوئن برگزار و از شبکه تلویزیون و سرگرمی سیاه‌پوستان (بی ای تی) روی آنتن رفت، جایزه بشردوستانه به بیانسه، خواننده مشهور آمریکایی اهدا شد. 

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، در این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد میشل اوباما جایزه را به بیانسه تقدیم کرد و او را برای "سکوت نکردن در برابر تبعیض‌های نژادی و جنسیتی" مورد ستایش قرار داد.

اوباما گفت: "شما می‌توانید این حساسیت را در همه کارهایی که بیانسه انجام می‌دهد ببینید، از موسیقی‌اش گرفته که صدای رنج و شادی سیاهان است، تا فعالیت‌های اجتماعی‌اش که خواستار عدالت در زندگی سیاه‌پوستان است."

بیانسه در پاسخ گفت: "از بی ای تی برای این افتخار زیبا سپاس‌گزارم. می‌خواهم این جایزه را به تمام برادرانم در جامعه تقدیم کنم، به خواهرانم که از آن بیرون الهام‌بخش من‌اند؛ به شما که برای تغییر، تظاهرات می‌کنید و می‌جنگید. صدای شما شنیده شد و شما ثابت کردید که جدال نیاکان ما بیهوده نبود."

اوایل روز یک‌شنبه شبکه "دیزنی+" پیش‌نمایشی از فیلم جدید بیانسه به عنوان "سیاه، پادشاه است" به نمایش گذاشت، که تحت تاثیر کار او بر نسخه زنده و اکشن "شیر شاه" بود.

آلبوم تصویری او که با عنوان "یک خاطره مشهور از تجربه این سیاه‌پوست، برای جهان" توصیف شده است، در تاریخ ۳۱ ژوئیه از شبکه "دیزنی+" پخش خواهد شد.

 

بیانسه جوایز بی ای تی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین