کد خبر: 50300 A

حامد بهداد در هیبت یک راک‌استار/ عکس

حامد بهداد در هیبت یک راک‌استار/ عکس

این بازیگر پیشتر از انتشار آلبوم راک و بلوز خود خبر داده بود، آلبومی که با گذشت دو سال سرنوشتش نامشخص مانده است.

ایران آرت: حامد بهداد، بازیگر مشهور سینما که در موسیقی هم دستی بر آتش دارد، تصویری از خود در حال نواختن گیتار منتشر کرد و هوادارانش را به وجد آورد. این بازیگر علاقه خاصی به گیتار الکتریک دارد و پیشتر ویدئوهایی از نوازندگی او در فضای مجازی منتشر شده است.

​به گزارش ایران‌آرت، حامد بهداد دو سال قبل در گفتگویی از انتشار آلبوم راک و بلوز خود خبر داده بود، آلبومی که سرنوشت آن نامشخص مانده است. بهداد آن زمان گفت: با آقای مسعود فیاض‌اف یک گروهی تشکیل داده‌ایم که مشغول آن هستیم. داریم روی چند تا از اشعار حافظ کار می‌کنیم که یک آلبوم بسازیم. روی اشعار حافظ آهنگ و ملودی گذاشته‌ایم و تنظیمش کرده‌ایم و الآن مشغول میکس و مسترش هستیم. سبک این آلبوم تقریباً راک و بلوز محسوب می‌شود.

آقای بازیگر فروردین ۱۳۹۷ اعلام کرد درصدد است تا تور اجراهای زنده آلبومش را نیز برگزار کند. با این وجود، به دلیل مشغله و حضور در پروژه‌های سینمایی یا به هر دلیل دیگری، خبر تازه‌ای از آلبوم مذکور به بیرون درز نکرده است.

photo_۲۰۲۰-۰۶-۳۰_۱۵-۴۲-۵۷ (2)

حامد بهداد پیش از این چند تک آهنگ منتشر کرده است. هم‌خوانی با رضا یزدانی و اجرای تیتراژ فیلم سینمایی "بی‌تابی بیتا" و سریال "مثل یک کابوس" از جمله فعالیت‌های موسیقایی او به شمار می‌رود. این بازیگر در فیلم سینمایی "مجنون لیلی" هم قطعه "دارم می‌سوزم" را خواند.

علاوه‌بر این، بهداد در بعضی از فیلم‌ها هم در قالب نقشی که دارد، قطعات ماندگار موسیقی ایران را بازخوانی می‌کند و تجربه روی صحنه رفتن با گروه موسیقی دارکوب را هم دارد.

 

حامد بهداد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین