کد خبر: 5046 A

کنسرت‌های رضا یزدانی و سهیل نفیسی در تهران

کنسرت‌های رضا یزدانی و سهیل نفیسی در تهران

رضا یزدانی و سهیل نفیسی هر دو در اردیبهشت ماه برای هواداران‌شان کنسرت می‌دهند.

ایران آرت: رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ-راک به زودی اولین کنسرت آنپلاگد خود را در خانه همایش شهر تهران برگزار می‌کند. کنسرت آنپلاگد به کنسرتی گفته می‌شود که در آن تنها سازهای آکوستیک نواخته می‌شود و از سازهای برقی، آمپلی‌فایر، افکت‌ها و هر گونه صدای مصنوعی استفاده نمی‌شود. در این کنسرت که یزدانی آن را با عنوان "اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد" معرفی کرده، برنامه‌های مختلفی برای حضور علاقه‌مندان به این خواننده در نظر گرفته شده است. مراسم دیدار، امضاء و عکس با هنرمند و همچنین پکیج هدیه آلبوم‌ها و پوستر امضاء شده از بخش‌های مهم این کنسرت است.

از طرفی رضا یزدانی در کنسرت پیش رو از دو کلیپ منتشر نشده خود نیز برای اولین بار رونمایی خواهد کرد. این خواننده تاکنون برای بسیاری از قطعات خود موزیک ویدئو تولید کرده و یک آلبوم نیز تصویری نیز تحت عنوان "نوستالژی" روانه بازار کرده است.

اعضای ارکستر یزدانی را برای اجراهای مختلف محمد خرمی نژاد (درامز)، آرش زمانیان (گیتار باس)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) و علیرضا مهدی زاده (ساکسوفون) تشکیل می‌دهند اما باید منتظر ماند و دید که این خواننده در کنسرت آنپلاگد که به لحاظ سازبندی کنسرت متفاوتی از سایر اجراهایش خواهد بود، با چه نوازندگانی به روی صحنه می‌رود.

کنسرت آنپلاگد این خواننده در ساعت 21 روزهای 21 و 22 اردیبهشت در خانه همایش برگزار می‌شود.

از سوی دیگر کنسرت سهیل نفیسی که پیش از این قرار بود ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شود یک روز دیگر تمدید شد.

در کنسرت پیش‌رو نفیسی قصد دارد منتخبی از قطعات آلبوم‌های ری‌را، ترانه‌های جنوب، طرح نو و «چنگ و سرود» را اجرا کند که شاید بتوان گفت عاشقانه‌هایش پررنگ‌تر هستند. برخی از آثاری که در این کنسرت اجرا می‌شوند عبارتند از آی آدم‌ها، پریا، قاصدک، تمام فصلن دنیا، زاهد خلوت نشین، یاری اندرکس نمی‌بینم.

این کنسرت به تهیه کنندگی افشین معصومی (مدیر نشر نغمه حصار) در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 

رضا یزدانی سهیل نفیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین