ایران آرت: عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور کنونی و وزیر کشاورزی در دهه هفتاد گفت: آقای (سیدمحمد)خاتمی وزیر ارشاد بودند، بنده وزیر کشاورزی کابینه بودم. ایشان از حضرت امام (ره) مستقیماً برای خود من در دولت نقل کردند که " من جسارت و جراتش را پیدا نکردم (آقای خاتمی الان زنده است. من این موضوع را چند جای دیگر هم نقل کرده ام) آقای خاتمی به بنده گفتند که حضرت امام به من دستور دادند که شما چرا از آواز خواندن خانم ها استفاده نمی کنید؟ به صورت تک خوانی نه به صورت گروهی.

کلانتری افزود: آقای خاتمی (وزیر ارشاد وقت) گفتند حضرت امام این جمله را دو بار به بنده فرمودند اما من جرات بیان و اجرای آن را نداشتم..منتها حضرت امام (ره) در ادامه فرمودند" خانم هایی که صدای خوبی دارند نه خانمی که صدای خوبی ندارد اما به خاطر قیافه‌اش بیاوریم تا بخواند و به مردم تحویل دهیم" 

کلانتری در این ویدئو خاطر نشان می کند: "آقای خاتمی فکر می کنم سال ۱۳۶۸ در دولت آقای هاشمی این خاطره را برای من نقل کردند. قبل از اینکه از وزارت ارشاد استعفاء بدهند.

 

چرا از آواز خواندن خانم‌‌ها به صورت تکخوانی استفاده نمی‌کنید؟/ پرسش امام خمینی از سید محمد خاتمی

معاون رئیس‌جمهور از سال‌ها قبل نقل می‌کند: آقای خاتمی به بنده گفتند که حضرت امام به من دستور دادند که شما چرا از آواز خواندن خانم‌ها استفاده نمی‌کنید؟ به صورت تک خوانی نه به صورت گروهی.

ارسال نظر