کد خبر: 50746 A

مهاجرت مانی رهنما و هومن نامداری صحت دارد؟

مهاجرت مانی رهنما و هومن نامداری صحت دارد؟

یکی ترکیه را برای ادامه زندگی انتخاب کرده و دیگری تورنتو کانادا. یکی از شاگردان بابک بیات است و دیگری از برترین تنظیم‌کنندگان و نوازندگان کشورمان.

ایران آرت: روز عجیبی برای موسیقی بود. در کمتر از 24 ساعت اعلام شد که دو موزیسین کشورمان به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند.

​به گزارش ایران‌آرت، مانی رهنما با انتشار پستی به صورت تلویحی خبر از مهاجرت خود و همسرش صبا راد داد و به گفته یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی، مقصد این زوج هنرمند کشور ترکیه است.

​همچنین امروز اعلام شد هومن نامداری، از تنظیم‌کنندگان سرشناس کشور نیز برای ادامه زندگی به تورنتو کانادا مهاجرت کرده است. احسان خواجه‌امیری با انتشار پستی از اجرایش با همراهی هومن نامداری و سارا نائینی، از مهاجرت این دو موزیسین نوشت. 

مانی رهنما در پست جدیدی که به مناسبت روز تولدش منتشر کرده، نوشته است: "سلام رفقا ، امشب شب تولدمه ، صبا هم ترکونده از محبت ، پارسا جونم نیست کنارم

پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اوون جدا کرده ، راستی دلم برای همتون تنگه ها ، شما ها که منو همیشه خجالت دادین همیشه ، یه چیز ، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی ، توانایی و اصالت

امشب فقط یه هشتگ میزنم: #ایران"

کک

مانی رهنما متولد تیر ۱۳۵۰، خواننده پاپ کلاسیک است. وی چندین اثر از بابک بیات از جمله مرسدس، فصل پرواز، مرگ ماهی‌ها، سقوط، مرثیه، قاب عکس و افسانه دل را اجرا کرده است. همسر او، صبا راد، از مجریان تلویزیون بود که سال گذشته به همکاری خود با رسانه ملی پایان داد. 

​هومن نامداری، تنظیم‌کننده و نوازنده موسیقی پاپ و رهبر ارکستر سابق احسان خواجه‌امیری است. خواجه‌امیری با انتشار ویدئوی اجرایش در کنار هومن نامداری نوشت: "در این کنسرت هومن نامداری عزیزم که سالها رهبر ارکسترم بود و سارا نایٔینی عزیز هنرنمایی میکنن که الان هر دو برای زندگی بهتر مهاجرت کردن امیدوارم هر جا هستن حالشون عالی باشه امروز به یاد هومن بودم سالها زندگی کردیم با هم گفتم این ویدیو بزارم شما هم یکم خاطره بازی کنید"


44

 

 

 

احسان خواجه امیری مانی رهنما هومن نامداری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین