ایران آرت: محمد اصفهانی با انتشار ویدئویی، ادعای محمود احمدی‌نژاد در رابطه با اجرای وی در تالار وزارت کشور در حضور احمدی‌نژاد را رد کرد و به ماجرای هاله نور رئیس جمهور سابق کنایه زد.

​احمدی‌نژاد هفته قبل در یک گفتگو که درباره حاشیه‌های موسیقی در دوران ریاست‌جمهوری وی بود درباره خوانندگانی نظیر محمدرضا شجریان، محمد اصفهانی، علیرضا افتخاری، حبیب محبیان، محسن یگانه و... صحبت کرد که واکنش‌ها و حاشیه‌های مختلفی را به همراه داشت. 

از جمله واکنش‌ها به این مصاحبه می‌شود به واکنش همایون شجریان به ادعای دیدار اسفندیار رحیم مشایی با استاد شجریان اشاره کرد. همایون در اینباره به ایسنا گفت: درباره این موضوع، پدر در شرایطی نیستند که صحبت کنند. ملاقاتی که در مصاحبه به آن اشاره می‌کند، این تصور را پیش می‌آورد که پس از انتخابات ۸۸، دیداری با معاون اول رییس دولت نهم اتفاق افتاده و از سوی پدر هم هیچ‌گاه به آن اشاره‌ای نشده است. در همین‌جا قویا چنین مطلبی را تکذیب می‌کنم. به هیچ وجه این‌گونه صحت ندارد.

او افزود: خاطرم است در سال ۸۷ اواخر دوره اول دولت و پیش از انتخابات بعدی، ماجرایی که به نظر پدر برنامه‌ریزی شده می‌توانست باشد، عصبانی‌شان کرده بود. پس از عمل جراحی ریه که عده‌ای از هنرمندان و بازیگران به دیدار و عیادت پدر می‌روند، یکی از  هنرمندان پیشکسوت، با معاون یادشده سرزده وارد می‌شود و پدر متعجب از حضور ایشان، بر خلاف میل و به شرط ادب، سکوت می‌کنند و چیزی نمی‌گویند. از جزییات خواسته ایشان بی‌اطلاع هستم، همین‌قدر می‌دانم که گویا پیشنهادهایی مطرح می‌شود که پدر با بی‌اعتنایی، با آنها مخالفت می‌کنند و ایشان جمع را ترک می‌کند.

 

کد خبر: 50794 |

محمد اصفهانی ادعای احمدی‌نژاد را رد کرد/ فیلم

پس از همایون شجریان که به نیابت از پدرش صحبت کرد، محمد اصفهانی نیز به مصاحبه اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.

ارسال نظر