کد خبر: 5084 A

همه بازیگرانی که عشق خوانندگی دارند/عکس

همه بازیگرانی که عشق خوانندگی دارند/عکس

حتما شما هم می‌شناسید: کلی بازیگر ایرانی که سودای خوانندگی به سر دارند.

ایران آرت: سودای خوانندگی و خواننده شدن برای بازیگران چیزی نیست که تنها در ایران تبدیل به اپیدمی شده باشد بلکه در کشورهای دیگر هم جاری و ساری است. به هر ترتیب دنیای هنر، اقیانوسی گسترده است که هر هنرمندی اعم از بازیگر و نقاش و مجسمه ساز می‌تواند به فراخور توانایی خود از شاخه‌های مختلف آن بهره منده شود، اما بارها هم دیده شده بسیاری از بازیگران با وجود انرژی و انگیزه زیادی که برای ورود به خوانندگی داشتند نتوانستند آنطور که باید و شاید عمل کنند و حتی شهرت قبلی خود را نیز از دست داده اند.

رسول نجفیان؛ یک قطعه و یک دنیا ماندگاری

رسول نجفیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون هم از آن دسته هنرمندانی است که این سال‌ها وجوه موسیقایی اش بیشتر از بازیگری‌اش به چشم آمده و قطعه «عجب رسمیه، رسم زمونه» او جزو آثار پرطرفدار است.

نجفیان که در تعداد زیادی از برنامه های هنری به عنوان خواننده مدعو به اجرای برنامه پرداخته است، تاکنون آلبوم های «رسم زمونه» و «با عاشورا می گریم» را روانه بازار موسیقی کرده است. 

شهاب حسینی؛ خیلی دور خیلی نزدیک

شهاب حسینی هم از هنرمندان دوستدار موسیقی است که گاهی نزدیک و گاهی دور از حد تصور، تمایلانی برای خوانندگی دارد.  او سال ها قبل همراه با برادرش سید مهدی حسینی و تعدادی دیگر از هنرمندان گروه موسیقی «هفت» را تاسیس کردند. آنها تاکنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه را  منتشر کرده اند که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

حسینی که فعلا علاقه ای برای اجرای زنده و یا  تولید آلبوم جدید ندارد در آلبوم «هفت» خواننده چهار قطعه «پریچهر»، «آشنای غریب» و «بدرود» و «شهزاده رؤیا» بوده است.

حامد بهداد؛ او یک تهیه کننده موسیقی است

به طور حتم وقتی با نام حامد بهداد رو به رو می شویم بازی های درخشان و به یادماندنی اش در سینما به یاد مخاطبان می افتد اما جالب است بدانید که این بازیگر خراسانی یکی از پیگیران و علاقه مندان سفت و سخت موسیقی است که تاکنون تجربه های جالبی را در این حوزه از سر گذارنده است.

او با حضور در فیلم جنجالی «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره» بهمن قبادی در قالب شخصیت اصلی فیلم قطعاتی را به عنوان خواننده اجرا کرد و نشان داد که می تواند در این عرصه حرف هایی برای گفتن داشته باشد. او با حضور در گروه موسیقی «دارکوب» جای خود را به عنوان یک خواننده طغیانگر همچون بازیگری اش باز کرد و نشان داد که اگر کمی جدی تر به ماجرای خوانندگی فکر کند، می تواند شناسنامه مستقلی را در این عرصه به مخاطبش ارائه دهد. کما اینکه این رخ نمایی در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» تینا پاکروان نمود عینی تری پیدا کرد.

بهداد که بعد از سال ها فاصله از همکاری با گروه دارکوب قرار است روز دهم خرداد ماه به عنوان یکی از خوانندگان این گروه حضور متفاوتی را در عرصه خوانندگی تجربه کند. او غیر از تولید چندین تک آهنگ و تیتراژ در تهیه کنندگی موسیقی نیز دستی بر آتش دارد، به طوری که چندی پیش آلبوم «سمبل» به تهیه کنندگی وی و خوانندگی فردی به نام «ججو» رونمایی شد.

محمدرضا فروتن؛ رویای موسیقی قبل از ورود به سینما

او از جمله هنرمندانی است که از مدت ها پیش با خوانندگی در فیلم سینمایی «شب یلدا» کیومرث پوراحمد و خوانش تیتراژ فیلم سینمایی «متروپل» مسعود کیمیایی علاقه خود به خوانندگی را به مخاطبانش نشان داد.

وی زمستان سال ۹۵ با همراهی دوستان سرشناس خود از جمله بابک زرین، مرحوم افشین یداللهی، سیروان خسروی، رضا تاجبخش و امیر میلاد نیکزاد اولین آلبوم رسمی خود به نام «می فهممت» را در بازار موسیقی منتشر کرد.

امین حیایی؛ او مجبور شد به موسیقی بیاید

حضور در آلبوم های «کویر»، «بوی بهشت» و پرفورمنس «قحطی نور»، موسیقی تصویر «تو می تونی» عمده فعالیت های حیایی در عرصه موسیقی است که قطعاتی از این آثار را گاه در محافل تلویزیونی و برنامه های مناسبتی به صورت زنده اجرا کرده است.

محمدرضا گلزار؛ موسیقی، سینما، موسیقی

محمدرضا گلزار بازیگری که به  مدد خوش چهره بودن از سال ۷۹  به عنوان بازیگر پولساز سینمای ایران مطرح شده از مدت ها پیش در گروه موسیقی «آریان» به عنوان نوازنده حضور داشت. او اگرچه بعد از ورود به سینما و تبدیل شدن به سوپراستار فعالیت در برنامه های رسمی موسیقی را رها کرد اما علاقه مندی هایش به موسیقی کاسته نشد به طوری که چندماهی است با تشکیل گروهی مستقل در زمستان سال ۹۵ فعالیت در عرصه خوانندگی و نوازندگی را جدی تر کرده و عملا وارد جریان حرفه ای اجراهای زنده شده است.

البته باید به این فهرست بلند بالا نام‌های  اشکان خطیبی، امیرحسین مدرس، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، پولاد کیمیایی، کامران تفتی، بهرام رادان و محمد رضا هدایتی را نیز اضافه کرد.

بازیگران خواننده

حامد بهداد مهران مدیری شهاب حسینی بهرام رادان امین حیایی بازیگران خواننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین