کد خبر: 51299 A

کیتی پری: عشق ناجی زندگی من شد/ ماجرای افسردگی ستاره پاپ

کیتی پری: عشق ناجی زندگی من شد/ ماجرای افسردگی ستاره پاپ

کیتی پری گفت در دوره‌ای برای درمان افسردگی‌اش دارو مصرف می‌کرده است تا اینکه عشق از راه رسیده و او را نجات داده است.

ایران آرت: کیتی پری در این باره که چطور رابطه‌اش با "اورلندو بلوم" او را در طول یک دوره افسردگی در سال ۲۰۱۷ "نجات داده" است، سخن گفت.

به گزارش ایران‌آرت، این خواننده در گفت‌وگو با ساندی تایمز استایل توضیح داد که در آن زمان برای افسردگی‌اش دارو مصرف می‌کرد.

به نقل از ایندیپندنت، او گفت: "من چیزی را مصرف می‌کردم که روانکاوم در آن زمان توصیه کرده بود. به این می‌مانست که مغزم از هم گسیخته است و به کمک نیاز داشتم. داروی شیمیایی مغز آدم را تغییر می‌دهد، تمام سروتونین و دوپامین آن را. اما بعضی اوقات افراد به کمک‌های دارویی نیاز دارند."

پری افزود که او در حال حاضر دارو مصرف نمی‌کند، اما در حال درمان است و مرتبا به تمرین مراقبه مشغول است.

او همچنین از روش‌های درمانی متعددی که به‌کار گرفته است، سخن گفت: "می‌دانید؟ همان صدایی که توی سر آدم هی می‌گوید تو چاقی، ‌تو زشتی،  فقط شانس آورده‌ای، و انواع مزخرفات! و خب، دارو آن را ساکت می‌کند. که البته خیلی هم عالی است، چون صداهای (داخل سر) من بیش از حد بلند بود."

کیتی پری و اورلاندو بلوم

وقتی درباره قهر کوتاه مدت او با اورلاندو بلوم در سال ۲۰۱۷ پرسیده شد، پری پاسخ داد: "آدم هیچوقت نمی‌تواند کسی را آن جوری که دلش می‌خواهد، عوض کند. آدم‌ها باید برای تغییر خودشان حق انتخاب داشته باشند و من هم بعد از این که به آخر خط رسیدم، باید انتخابم را می‌کردم."

وی افزود: "راهی نداشتم جز این که به این سفر عاطفی، معنوی، و روانشناسانه تن بدهم، وگرنه بعید نبود آنقدر زنده نمانم که سال ۲۰۱۸ را ببینم."

این خواننده ادامه داد که هر وقت درباره این ماجرا حرف می‌زند، سوء‌تعبیر می‌شود که انگار گفته است "اورلاندو بلوم جان پری را نجات داد.و با خودم می‌گویم، من که این را نگفتم! اما از شما برای این عنوان قدیمی سپاسگزارم. البته که عشق مرا نجات داد. عشق. عشق بی‌قید و شرط زندگی مرا نجات داد."

ایران آرت یازدهم تیر ماه از کیتی پری خبر داده بود او فاش کرده پنج سال پیش تصمیم به خودکشی گرفته بود.

_ افشاگری خواننده زن درباره خودکشی

 

کیتی پری

کیتی پری دو سال پیش با آلبوم "شاهد" و تور کنسرت‌های موفقی که برگزار کرد، با ۵۷.۵ میلیون دلار درآمد در سال در رتبه چهل و یکم فهرست پول سازترین سلبریتی های دنیا قرار گرفت.

 

کیتی پری اورلاندو بلوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین