کد خبر: 51643 A

کابوسی که هواداران شجریان را رها نمی‌کند/ هزاران هشتگ برای خسرو آواز ایران

کابوسی که هواداران شجریان را رها نمی‌کند/ هزاران هشتگ برای خسرو آواز ایران

بعد از انتشار خبر بستری‌شدن دوباره محمدرضا شجریان دوستداران این خواننده با انتشار هشتگ‌هایی به هنرمند محبوب‌شان ادای احترام کردند. یکی از پرتکرارترین هشتگ‌ها #تو_بمان_با_من_تنها_تو_بمان است.

ایران آرت: انگار این کابوس قرار نیست دست از سر دوستداران موسیقی و خسروی آواز ایران بردارد. روز شنبه خبر آمد که محمدرضا شجریان در بیمارستان جم بستری شده. خبر به سرعت در فضای مجازی پیچید و دوستداران استاد را دل‌نگران کرد و به سمت بیمارستان جم کشاند.

به گزارش ایران‌آرت، شهروند در ادامه نوشت: اول بار خبر بستری‌شدن محمدرضا شجریان را بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی در پیج اینستاگرامی‌اش اعلام کرد و بعد خبرگزاری‌های رسمی ازجمله ایسنا، صبا و مهر این خبر را تایید کردند. بابازاده خبر داد که استاد محمدرضا شجریان به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم منتقل شده است. ظاهرا خسروی آواز ایران از صبح دیروز با افت سطح هوشیاری و افت فشار خون مواجه و در نهایت در ساعت ١٤ به ‌آی‌سی‌یو منتقل شده و تحت مراقبت تیم پزشکی قرار گرفته‌ است.

این دومین بار در سال‌ جاری است که استاد محمدرضا شجریان با بستری‌شدن در بیمارستان جم خبرساز می‌شود. اول بارش فروردین ماه امسال بود که شجریان پس از گذراندن دوره چندماهه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم، "با حال عمومی مناسب و مساعد و شرایط قلبی، عروقی و ریوی پایدار" از بیمارستان ترخیص شد. حالا چهار ماه بعد از آن خبر که دوستداران و علاقه‌مندان را امیدوار کرده بود، خبر بستری‌شدن دوباره استاد آواز ایران یک بار دیگر بعد از چند ماه سکوت، نام این هنرمند محبوب را در رسانه‌ها پرتکرار کرد و علاقه‌مندان را به محوطه نزدیک بیمارستان جم کشاند که در بستری چند ماه پیش هم میعادگاه دوستدارانش شده بود که جمع می‌آمدند و برای سلامتی هنرمند محبوب‌شان دعا می‌خواندند... بیمارستان جم که ظاهرا بنا گذاشته این بار نیز مانند دوره قبل بستری‌شدن شجریان با اطلاعیه‌های رسمی مردم و رسانه‌ها را از وضع سلامتی بیمار محبوبش آگاه کند، روز گذشته در اطلاعیه شماره یک خود در این زمینه عنوان کرد که "در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان امروز با افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شدند و تحت نظر تیم پزشکی می‌باشند. با آرزوی سلامتی برای استاد عزیزمان. هیأت‌مدیره بیمارستان جم."

محمدرضا شجریان

حسن عباسی، پزشک معالج محمدرضا شجریان نیز گفته که دلیل بستری‌شدن استاد این بود که "وضعیت سلامت‌شان به صورت ناپایدار درآمده بود، بر این اساس صبح شنبه ایشان بار دیگر در بخش‌ آی‌سی‌یو بیمارستان جم بستری شدند تا شرایط‌شان تحت کنترل قرار گیرد."

حسن عباسی نزدیک ساعت ١٨ نیز در تماسی عنوان داشت که "دلیل اصلی بستری‌شدن استاد به خاطر شوک سپتیک حاصل از گسترش عفونت بوده که به اُفت سطح هوشیاری نیز منتهی شده است. خدا را شکر وضع ایشان نسبت به صبح بهتر است اما همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند."

بعد از انتشار خبر بستری‌شدن دوباره محمدرضا شجریان دوستداران این خواننده محبوب با انتشار هشتگ‌هایی به هنرمند محبوب‌شان ادای احترام می‌کردند. یکی از پرتکرارترین هشتگ‌ها #تو_بمان_با_من_تنها_تو_بمان بود که به سرعت در صفحات هنری و موسیقی تکرار می‌شد.

 

محمدرضا شجریان استاد شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین