کد خبر: 5169 A

همایون شجریان عکس‌های تازه‌ای از پدر منتشر کرد

استادشجریان امروز در باغ هشتگرد+4عکس

استادشجریان امروز در باغ هشتگرد+4عکس

در این مدت، هر روز رسانه‌ها و مردم در انتظار شنیدن خبری خوش از حال جسمی شجریان هستند. در تازه‌ترین خبر، همایون شجریان، لحظاتی پیش چهار عکس از پدر منتشر کرده و نوشته که این عکس‌ها امروز هجدهم اردیبهشت‌ماه، در باغ استاد در هشتگرد ثبت شده است.

ایران‌آرت: از نوروز سال گذشته که محمدرضا شجریان طبق روال معمول پیام نوروزی خود را منتشر کرد تا کنون، دوستداران خسرو آواز ایران، هر روز در انتظار انتشار عکس و خبری از احوال او هستند. آن پیام، طبق روال معمول هر ساله منتشر می‌شد، اما خبری که استاد از حال خود داد، به هیچ عنوان معمول نبود.

محمدرضا شجریان آن روز به دوستدارانش گفت که مهمان چندین ساله‌ای دارد که بالاخره او را مجبور کرده مدتی دست از برگزاری کنسرت بردارد و به مبارزه‌اش برود. در این مدت، هر روز رسانه‌ها و مردم در انتظار شنیدن خبری خوش از حال جسمی شجریان هستند.

در تازه‌ترین خبر، همایون شجریان، لحظاتی پیش چهار عکس از پدر منتشر کرده و نوشته که این عکس‌ها امروز هجدهم اردیبهشت‌ماه، در باغ استاد در هشتگرد ثبت شده است.

photo_2017-05-08_18-22-44

عکس‌ها نشان از بهبود نسبی شجریان دارد؛ او به باغی رسیدگی می‌کند که دست‌پرورد خود اوست. ایران‌آرت، آرزومند بهبود کامل حال محمدرضا شجریان و بازگشت او به صحنه موسیقی است.

محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان همایون شجریان باغ شجریان حال شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین