کد خبر: 51694 A

تامین هزینه‌های درمان تنها دونلی‌نواز ایران

تامین هزینه‌های درمان تنها دونلی‌نواز ایران

شیرمحمد اسپندار، تنها نوازنده دونلی در ایران مدت‌هاست که در بستر بیماری است و نیاز به درمان دارد.

ایران آرت: حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از هنرمندان استان با حضور در شهرستان ایرانشهر از استاد شیرمحمد اسپندار عیادت کرد.

مسگرانی گفت: توجه به سلامتی هنرمندان به ویژه استادان پیشکسوت به صورت مستمر سرلوحه کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ما جویای احوال این هنرمندان از راه‌های مختلف هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط استاد اسپندار همواره طی تماس تلفنی جویای احوال این هنرمند گرانقدر هستند، گفت: من به نمایندگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل این استاد عزیز حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفتم.

وی با ابراز خوشحالی از رضایت‌بخش بودن حال عمومی استاد اسپندار بیان کرد: استاد اسپندار جزو استادان ارزشمند و پیشکسوت موسیقی کشور است و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و حمایت قرار دارند. با هماهنگی صورت گرفته با موسسه هنرمندان پیشکسوت در صورت نیاز به حضور پرستار در خانه استاد، هزینه‌های این کار تامین خواهد شد.

مسگرانی ادامه داد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با توجه به مشکل چشم ایشان، در صورت نیاز به درمان، چه در داخل و چه در خارج استان پیگیری و هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: استاد شیرمحمد اسپندار از طرف شورای ارزشیابی هنرمندان کشور برای بهره‌مندی از طرح تکریم به صندوق اعتباری هنر معرفی شده‌اند که اقدامات لازم از همین ماه انجام خواهد شد.

همچنین در این دیدار معاون هنری وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به صورت تلفنی جویای احوال استاد شیرمحمد اسپندار شدند.

نوازنده شیرمحمد اسپندار موسیقی نواحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین