کد خبر: 51849 A

واکنش تند محسن چاوشی به انتقاد مجری تلویزیون/ تیشه به ریشه خود زدن سگش شرف دارد به تیشه‌ای که ریشه مردم را!

واکنش تند محسن چاوشی به انتقاد مجری تلویزیون/ تیشه به ریشه خود زدن سگش شرف دارد به تیشه‌ای که ریشه مردم را!

محسن چاوشی در واکنش به سه یادداشت انتقادآمیز از یک مجری و روزنامه‌نگار نوشت: از کسی که در قاعده و قانون تحمیلی ارتزاق می‌کند بیشتر از این انتظار نمی‌رود.

ایران آرت: پس از سه نقد تند و تیز از محمدرضا یزدانپرست، مجری و روزنامه‌نگار، سرانجام محسن چاوشی واکنش نشان داد، واکنشی به تندی واکنش این خواننده به صحبت‌های مهشید حامدی، همسر ابی که جنجال‌های زیادی را به وجود آورد. 

​به گزارش ایران‌آرت، روز گذشته یادداشتی از محمدرضا یزدانپرست را به نقل از اعتمادآنلاین در ایران آرت منتشر کردیم که در آن یزدانپرست به تندی از شعر قطعه "حسین" محسن چاوشی انتقاد کرده بود. این یادداشت اکنون از سوی چاوشی بی پاسخ نمانده است.

​در متن جوابیه‌ای که چاوشی آن را از طریق ادمین صفحاتش در فضای مجازی منتشر کرده، آمده است: 

"از چارچوب رنگ‌ها نامه‌ای سر گشاده

به بنده !!!؟؟؟

از کسی که در قاعده و قانون تحمیلی ارتزاق می‌کند

بیشتر از این انتظار نمی‌رود

تیشه به ریشه خود زدن سگش شرف دارد

به تیشه‌ای که ریشه مردم را ...

من می‌دانم چه می‌کنم

تو هم بدان چه ‌می‌گویی!

من قاعده و قانون می‌شکنم و صد البته قفسم را

تو نیز فکر کن به شکستن چارچوبت...

یا حق

محسن چاوشی"

​یزدانپرست درباره قطعه جدید "حسین" نوشته بود: "محسن‌خان چاوشی! شما را به احترام همین ماه محرم که به مناسبتش، آهنگ حسین(ع) را منتشر کرده‌اید سوگند می‌دهم با شعر، آن هم شعر آئینی و عاشورایی چنین نکنید!

کمتر کسی را می‌توان سراغ گرفت که اینگونه مجدانه و پرتلاش، کمر به نابودی خودش بسته باشد و تیشه بردارد تا ریشه خود را بزند. لجبازیِ معناداری که در سرودن و شاعری کردن دارید، خاصه وقتی اصرار دارید آنها را بخوانید و نام خود را به عنوان شاعر، پای آنها بنویسید، شاید باید مخاطب یا منتقد علاقه‌مند را آنقدر دلزده و دل‌آزرده کند که با خود بگوید "وقتی اینگونه بر موضع اشتباهش پای می‌فشارد، قلم را زمین بگذار و نگو و ننویس! بیکاری؟ چه فایده؟" اما آنقدر درباره آنچه می‌نویسید و به عنوان شعر، منتشر می‌کنید، می‌نویسم تا جایی... روزی... وقتی... ثابت شود اینها از سرِ علاقه و جدی گرفتن شعر و ادبیات و خود شماست، حال آنکه خوب می‌دانید مخاطبان و طرفداران جدی با چند آهنگ پرت‌وپلای اخیر، چقدر از پیگیری شما، دلسردند و بی‌تعارف، بسیاری‌شان بی‌خیال شما شده‌اند و با خود می‌گویند "بگذار اینها را بخواند. بگذار خیال کند اینها شعر است. بگذار به اسم "تجربه‌"، هر لاطائلاتی را منتشر کند!"

​متن کامل این یادداشت را می‌توانید از اینجا بخوانید. همچنین قطعه "حسین" که چاوشی به مناسبت محرم آن را منتشر کرده است نیز از این لینک قابل دریافت است. 

 

 

محسن چاوشی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    <b>اول،دهنتو آب بکش،بعدا"فقط،تا( چ)میتونی به زبونت بیاری،چه برسه به چاوشی!
    حسادت،تا چقدر.۸۰در۸۰میلیون عاشق محسن هستند.خواهشا"راجع به ایشون صحبت سو نکنید.خدائی،صدائی مثل ایشون سراغ دارید.
    خدا،داده،پس دیگه حرف نباشه.
    محسن،دوستت داریم.</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین