کد خبر: 52008 A

آلبومی که فروش آن پیگرد قانونی دارد!

آلبومی که فروش آن پیگرد قانونی دارد!

آلبوم "کوی طبیب" با صدای صادق آهنگران، از مداحان و خوانندگان موسیقی آیینی منتشر شد.

ایران آرت: همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، صادق آهنگران از مداحان و خوانندگان موسیقی آیینی کشورمان آلبوم "کوی طبیب" را به‌صورت رایگان منتشر کرد.

حبیب صبور تهیه‌کننده و مدیرتولید آلبوم "کوی طبیب" در گفتگو با خبرنگار مهر از تولید یک آلبوم ویژه ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بود با حمایت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی روزهای اخیر آلبوم "طبیب عاشقان" با صدای حاج صادق آهنگران به‌صورت رایگان پیش روی مخاطبان عزیز قرار گرفته است. در این آلبوم بنده به عنوان تهیه‌کننده و مدیر تولید، حاج صادق آهنگران خواننده، قاسم صرافان شاعر و محسن نامدار به عنوان تنظیم کننده عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

وی درباره معرفی قطعات آلبوم توضیح داد: "کوی طبیب"، "علی اصغر (ع)"، "خواهر غم‌پرور"، "اتمام حجت"، "سرور و سالار دین"، "لبان تشنه" و "شام غریبان" قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند. این آثار منتخبی از بازسازی نوحه‌های عاشورایی حاج صادق آهنگران در ایام دفاع مقدس و تولید چند اثر جدید است که با موضوع شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و واقعه عاشورا در قالب یک آلبوم گردآوری شده است. البته هدف اصلی تولید اثر نیز تهیه یک مجموعه موسیقایی برای آن دسته از عزادارانی است که در ایام کرونایی تمایل دارند به سهم خود سوگوار حضرت سیدالشهدا (ع) باشند و در منازل یا محل کار با این آثار ارادت خود را ابراز نمایند.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام قرار بر این است تا آلبوم دیگری را با موضوع ایام محرم و صفر تولید کنیم که این آلبوم مشتمل بر برخی بحر طویل‌ها با موضوع حضرت سیدالشهدا (ع) است و به اعتقاد من آلبوم بسیار متفاوتی است که قرار است در ایام اربعین به ارادتمندان حضرت سیدالشهدا ارائه شود. ما برای این اثر نیز تصاویر ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم که به زودی درباره اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

صبور در پایان با اشاره به اینکه آلبوم "کوی طبیب" به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته، گفت: آنچه در حوزه حمایت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صورت گرفته در حوزه تأمین هزینه تولید بوده و حاج صادق آهنگران و بنده هیچ گونه دستمزدی از حضور در این پروژه دریافت نکرده‌ایم. به هر حال این پروژه اثری در رثای حضرت سیدالشهدا (ع) است و امیدوارم مورد قبول مخاطبان و عزاداران حسینی قرار گیرد. البته همان گونه که گفتم این آلبوم به صورت رایگان عرضه و پخش شده و اگر چنانچه سامانه یا اپلیکیشنی نسبت به فروش این اثر اقدام کند، قطعاً مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

صادق آهنگران در سال‌های اخیر ضمن برگزاری مجالس نوحه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت (ع) در عرصه موسیقی نیز فعالیت‌هایی داشته که از آن جمله می‌توان به آلبوم‌های "مثنوی شهادت"، "داغ ازلی" و "دشت کربلا" و "اشک افشان" اشاره کرد.
 

آلبوم مداحی صادق آهنگران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین