کد خبر: 52417 A

مانی رهنما از صداوسیما حذف شد/ پس لرزه مهاجرت آقای خواننده و همسرش

مانی رهنما از صداوسیما حذف شد/ پس لرزه مهاجرت آقای خواننده و همسرش

آرشیو آهنگ‌های مانی رهنما، خواننده‌ای که چندی پیش از ایران مهاجرت کرد، از صداوسیما حذف شد.

ایران آرت: طبق اعلام خبرگزاری تسنیم، آثار مانی رهنما، خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش به همراه همسرش صبا راد، مجری سابق تلویزیون از کشور مهاجرت کرده و راهی ترکیه شدند، از آرشیو صداوسیما حذف شد. گفتنی است خبرگزاری مذکور هفته گذشته در یادداشتی به تندی از مانی رهنما، همسرش و صداوسیما انتقاد کرده و خواستار عدم پخش آثار این خواننده از رسانه ملی شده بود.

​تسنیم امروز نوشته است: چند روز گذشته صدای "مانی رهنما" در موج رادیو آوا شنیده شد؛ پخش آهنگِ خواننده‌ای که به ایران پشت کرده و مواضع این روزهای اخیرش قابل تأمل است. وقتی نه خودش و نه همسرش می‌خواهند راه‌های پشت سرشان را خراب نکنند تا بتواند کماکان در ایران درآمد داشته باشد. اما آزرده‌خاطر می‌شویم که کشور مادری‌شان را به کشوری دیگر ترجیح می‌دهند و حتی در کنارِ دلیل مضحک‌آمیز آلودگی هوا و ترافیک، ایران را کشور خوبی نمی‌دانند و برای آرمان‌هایش،‌ ارزش لازم را قائل نمی‌شوند. 

به نوشته تسنیم، حالا با این تفاسیر گزارشی انتقادآمیز به عدم نظارت درستِ بر برنامه‌های صداوسیما داشتیم که در این حال و هوا و اتفاقات، صدای این خواننده از موجِ رادیو آوا پخش می‌شود. این خبر بازتاب‌های زیادی داشت تا به امروز که آثار مانی رهنما از آرشیو "صداوسیما" حذف شد. با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  مشخص شد که این اتفاق افتاده؛ چرا که مدیران صداوسیما "مانی رهنما" را پس از مهاجرت از ایران به ترکیه و بیان برخی صحبت‌ها، "فاقد صلاحیت‌های فردی" برای پخش آثارش دانسته‌اند و آثار این خواننده از بخش آرشیو رادیو آوا حذف شد. 

تسنیم نوشته است: البته به این عکس‌العمل با تأخیر منتقدیم و در عین حال با تحقیقات و پیگیری‌هایی که شده فقط آثار "مانی رهنما" از آرشیو رادیو آوا حذف شده! چرا دیگر شبکه‌ها و بخش‌های صداوسیما این خواننده را فاقد صلاحیت‌های فردی ندانسته‌اند؟

 

 

مانی رهنما صبا راد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین