کد خبر: 53049 A

سکته مغزی دوتار نواز ایرانی/ نیمی از بدن این هنرمند از کار افتاد

سکته مغزی دوتار نواز ایرانی/ نیمی از بدن این هنرمند از کار افتاد

به گفته یکی از شاگردان استاد علی غلامرضایی آلماجوقی دوتارنواز، نیمی از بدن این هنرمند به دلیل سکته مغزی از کار افتاده است.

ایران آرت: علی غلامرضایی آلماجوقی‌ (دوتار نواز، مقام‌دان و مقام‌خوان) خطه شمال خراسان به دلیل سکته مغزی چند روزی در بیمارستان بستری بوده است.

مهدی اصلاح، شاگرد علی غلامرضایی آلمااجوقی‌، گفت: متاسفانه استاد غلامرضایی چند روزی در بیمارستان بستری بود و حال او را مرخص کرده‌اند و در منزل است.

اصلاح درباره وضعیت فعلی استاد غلامرضایی گفت: ایشان در حال حاضر به لحاظ جسمانی وضعیت خوبی ندارند و نیمی از بدنشان از کار افتاده است.

وی ادامه داد: البته استاد پیش‌تر نیز بیمار بود و حال مساعدی نداشت، اما حال سکته مغزی وضعیت بدتری را برای او رقم زده و اینکه بهبودی یابند یا خیر با خداست.

به گزارش ایلنا شاگرد استاد آلمااجوقی‌ درباره حمایت مسئولان استان خراسان رضوی از این هنرمند پیشکسوت طی روزهای گذشته گفت: رییس اداره ارشاد و رییس انجمن موسیقی به عیادت استاد آمده‌اند اما از کمک‌ها و حمایت‌های احتمالی صورت گرفته خبری ندارم.

علی غلامرضایی آلماجوقی‌زاده سال 1310 و ساکن روستای آلماجوق قوچان است، او از شاگردان حاج حسین یگانه بوده و در دوتارنوازی، آواز و روایت‌گری داستان‌ها، سبک و شیوه استادش را دنبال می‌کند.

 

نوازنده دوتار علی غلامرضایی آلماجوقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین