کد خبر: 53212 A

پاسخ خواننده‌ زن به انتقادها/ ولخرجی می‌کنم چون لیاقتش را دارم

پاسخ خواننده‌ زن به انتقادها/ ولخرجی می‌کنم چون لیاقتش را دارم

ماریا کری می‌گوید که پس از سال‌ها رنجی که از فقر در کودکی برده است، اکنون زیاد ولخرجی می‌کند چرا که سزاوارش است.

ایران آرت: کتاب خاطرات این خواننده و آهنگساز به نام معنای ماریا کری حاوی روایات و حکایت‌هایی است از زندگی شخصی او تاکنون. از جمله تجربه‌های وحشتناک مربوط به زمانی که در کودکی مورد قلدری قرار می‌گرفت و همچنین سوءاستفاده‌هایی که از سوی خواهر و برادرهای بزرگ‌ترش علیه او صورت می‌گرفت.  

به نقل از ایندیپندنت کری اکنون به شایعات همیشگی درباره این که رفتاری "ملکه‌مانند" و سبک زندگی پرخرجی دارد، می‌خندد.  

او به گاردین گفت: "می‌دانید؟ برایم کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. بله، خرج من بالاست چرا که در این لحظه، شایستگی‌اش را دارم. ممکن است این حرف به نظر متکبرانه به نظر برسد، اما امیدوارم آن را در این چارچوب در نظر بگیرید که من از هیچ به این جا رسیده‌ام." 

او گفت: "اگر نشود بعد از آن همه کار و زحمت سخت در تمام عمر حالا خرجم بالا باشد، عذر می‌خواهم! نمی‌دانستم که همه باید کم‌خرج باشند. نه، به هیچ وجه! من همیشه خرجم بالا بوده، مساله این است که وقتی کوچک بودم، کسی را نداشتم که از عهده خرج بالای من بربیاید!"  

او همچنین گفت که متوجه نمی‌شود که چرا کلمه "ملکه" توهین‌آمیز است.  

او گفت: "شما فکر می‌کنید این که ملکه خوانده شوم، در طرح کلی مسائل زندگی واقعا برایم مهم است؟ بله من ملکه‌ام، عوضی‌ها، کاملا درست می‌گویید!"  

این ستاره موسیقی در کتاب خاطراتش همچنین ازدواج "سرکوب‌کننده" خود با تامی موتولا، تهیه‌کننده موسیقی را به یاد می‌آورد، که ۲۰ سال از خودش بزرگ‌تر بود.

 

ماریا کری خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین