کد خبر: 53490 A

ادل ستاره دنیای موسیقی مجری شد

ادل ستاره دنیای موسیقی مجری شد

ادل با انتشار پستی در صفحه‌ اینستاگرامش اجرای "اس‌ان‌ال" را تأیید کرده و می‌نویسد: از این بابت به‌شدت هیجان‌زده‌ام!

ایران آرت: ادل خواننده برنده‌ی گرمی و اسکار در اپیزود ۲۴ اکتبر برای اولین بار اجرای مجموعه‌ی "اجرای زنده شنبه‌شب"  شبکه‌ ان‌بی‌سی را پذیرفت. "ادل" بریتانیایی اکتبر سال ۲۰۰۸ و نوامبر سال ۲۰۱۵ به عنوان مهمان موزیکال در این برنامه‌ی تلویزیونی حاضر شده بود. 

در این اپیزود "هر" (H.E.R) خواننده‌ آمریکایی نیز برای اولین بار مهمان موزیکال "اس‌ان‌ال" خواهد بود. آثار این خواننده‌ی برنده‌ی گرمی تاکنون بیش از ۷.۵ میلیارد مرتبه در سراسر دنیا استریم شده است. اجرای اپیزود اول از فصل چهل و ششم "اس‌ان‌ال" به "کریس راک" و اپیزود دوم و سوم به "بیل بر" کمدین و "ایسا ری" سپرده شد.

اپیزود ۱۷ اکتبر با اجرای ری و حضور "جاستین بیبر" به عنوان مهمان موزیکال، با کاهش بیننده نسبت به قسمت‌های قبلی مواجه شد. این اپیزود نرخ بیننده ۴.۵ را به جا گذاشت در حالی که اپیزود "بیل بر" رکورد ۴.۷ را ثبت کرده بود. قسمت اول از فصل چهل و ششم با اجرای "کریس راک" نیز با نرخ ۵.۴ به پایان رسیده است. با کاهش تدریجی بینندگان این فصل، "اس‌ان‌ل" همچنان نسبت به اکتبر سال گذشته دارای ۱۵ درصد بیننده‌ی بیشتر است.

به گزارش ۳۰نما مجموعه‌ "اس‌ان‌ال" یکی از عناوینی است که بینندگانش با پخش با تأخیر افزایش پیدا می‌کند. بینندگان اپیزود اول این فصل که ۳ اکتبر روی ایر رفت، نسبت به پخش زنده تا ۱۳۰ درصد رشد داشته و از ۸.۲ میلیون بیننده‌ی کلی به ۱۴.۲ میلیون بیننده رسیده است.

"ادل" با انتشار پستی در صفحه‌ اینستاگرامش اجرای "اس‌ان‌ال" را تأیید کرده و می‌نویسد: "از این بابت به‌شدت هیجان‌زده‌ام! و بسیار وحشت‌زده! اولین تجربه‌ی اجرای من و نیز برای اس‌ان‌ال است!" او اضافه می‌کند:‌ "تقریباً ۱۲ سال از روزی که اولین بار در حین انتخابات در این برنامه ظاهر شدم می‌گذرد… اتفاقی که موجب شد خوانندگی من در آمریکا شناخته شود، احساس می‌کنم که با این کار حلقه کامل می‌شود و به همین علت نتوانستم پاسخ منفی بدهم!"

بسیاری از هواداران "ادل" با این وجود از اینکه دانستند او در این مجموعه ترانه‌ای اجرا نمی‌کند کمی ناامید شدند. او در ماه ژوئن گفته بود که برای اعلام جزئیات تازه در مورد آلبوم جدیدش "صبور" باشند. آلبوم "۲۵" او در سال ۲۰۱۵ برنده‌ی گرمی بهترین آلبوم سال شد.

 

ادل خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین