کد خبر: 53793 A

ایتن هاوک همبازی دخترش شد/ پای گروه بیتلز در میان است

ایتن هاوک همبازی دخترش شد/ پای گروه بیتلز در میان است

ایتان هاک و دخترش مایا در فیلم "تپانچه" به کارگردانی اندرو سانتن بازی می‌کنند

ایران آرت: ایتان هاک و دخترش مایا در یک فیلم همبازی شدند. مایا در فیلم کمدی رمانتیک "تپانچه" نقش اصلی را در کنار پدرش ایتان که چهار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد بازی می‌کند. این فیلم توسط ایندور کانتنت در بازار فیلم آمریکا عرضه شده است.

"اندرو سانتن" فیلمساز آثار خانوادگی که بیشتر با "جستجوی دوری" شناخته می‌شود، این فیلم را کارگردانی می‌کند، در حالی که فیلمنامه‌ی آن توسط "کیت ترفری" که سابقه‌ی نویسندگی در سریال "چیزهای عجیب" نت‌فلیکس را دارد به نگارش درآمده است. "راس جیکوبس" و "جن دینا" با کمپانی ۳۳۱۱ تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

به گزارش 30نما داستان فیلم در سال ۱۹۶۶ روی می‌دهد و "مایا هاک" نقش نوجوانی به نام "جین" را بازی می‌کند که ساکن انکورج، آلاسکا است. وقتی پروازی به مقصد ژاپن حامل گروه موسیقی "بیتلز" در این شهر به شکل اضطراری فرود می‌آید، ساکنین بهت‌زده در شور و شعف غرق می‌شوند.

"مایا هاک" اخیراً در فیلم "جریان اصلی" ساخته‌ی "جیا کاپولا" که به تازگی در جشنواره‌ی فیلم ونیز روی پرده رفت و فصل سوم "چیزهای عجیب" ظاهر شده است. "ایتان هاک" در سال ۲۰۲۰ در فیلم "تسلا" و مینی‌سریال "پرنده پروردگار مهربان" شبکه‌ی شوتایم بازی کرده است.

 

بیتلز ایتن هاوک ایتان هاک تپانچه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین