کد خبر: 53862 A

اعلام نامزدی دو خواننده معروف/ این بهترین اتفاق ۲۰۲۰ است

اعلام نامزدی دو خواننده معروف/ این بهترین اتفاق ۲۰۲۰ است

تصویر اعلامیه نامزدی عاشقانه آنها در اینستاگرام فقط در یک روز بیش از 1.300.000 بازدید و 40،000 لایک را به خود اختصاص داد.

ایران آرت: سرانجام  پس از پنج سال روابط عاطفی متزلزل، خواننده آمریکایی "بلیک شلتون" 44 ساله با خواننده "گوئن استفانی" 51 ساله نامزد کرد. بلیک این اتفاق را بهترین اتفاق سال 2020 برشمرد و گفت: تقاضای ازدواج از گوئن سال فاجعه‌آمیز و افسرده‌ی من را نجات داد.

یک منبع آگاه اظهار داشت که نامزدی روز دوشنبه، 26 اکتبر برگزار شد و این زوج خوشبخت در اوکلاهما بودند و در تعطیلاتی که این ایالت پس از شیوع بیماری همه گیر کرونا در سراسر جهان تصویب کرده، اوقات خود را در مزرعه "شلتون" سپری کردند و سه فرزند گوئن از همسر سابقش "گاوین روزدیل" همراه آنها بودند.

قبل از اینکه عشق بلیک شلتون به گوئن استفانی در سال 2015 آغاز شود، شلتون دو بار ازدواج کرد، اولین بار بین سالهای 2003-2006 با "کاینت ویلیامز" و بار دیگر بین سالهای 2011-2015 با "میراندا لمبرت".

به گزارش تابناک باتو بلیک‌شلتون و گوئن استفانی هزاران تبریک از دوستداران خود دریافت کردند و تعداد زیادی از فالوئرهای آنها تأیید کردند که این دو لیاقت این همه خوشبختی را دارند، و برخی برای زندگی پیش‌روی آن‌دو آرزوی خوشبختی کردند و برخی آنها را به عنوان یک زوج فوق العاده توصیف کردند و برخی نوشتند به این خبر خوب در این روزها نیاز داشتند. تصویر اعلامیه نامزدی عاشقانه آنها در اینستاگرام فقط در یک روز بیش از 1.300.000 بازدید و 40،000 لایک را به خود اختصاص داد.

342044_249

به گفته منابع نزدیک به آنها، رابطه عاشقانه آنها در 5 سال گذشته با عشق، صداقت و اعتماد همراه بوده‌ است. زوج بلیک شلتون و گوئن استفانی به طور مرتب در برنامه‌های هنری زنده و در شبکه‌های اجتماعی از یکدیگر حمایت می‌کردند و درک متقابل خود را به نمایش میگذاشتند.

بلیک شلتون نسبت به نامزدش گوئن استفانی6 میلیون و 600 هزار نفر فالوئر  کمتر دارد. یک منبع نزدیک گفت: رابطه بلیک شلتون با گوئن استفانی و سه فرزندش عالی است و او با فرزندان گوئن استفانی مانند فرزندان خود رفتار می‌کند، که این یک پیوند قابل اعتماد برای تمام خانواده است.

 

گوئن استفانی خواننده زن بلیک شلتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین