کد خبر: 53884 A

رکورد خیره‌کننده تیلور سوئیفت در سال ۲۰۲۰

رکورد خیره‌کننده تیلور سوئیفت در سال ۲۰۲۰

آلبوم فولکلور یک نقطه اوج در موسیقی سویفت به شمار می‌‌رود که از موسیقی پاپ ملایم "۱۹۸۹" و "عاشق"، به سمت یک موسیقی بیشتر برگرفته از قومیت‌ها حرکت می‌کند.

ایران آرت: آلبوم "فولکلور" تیلور سویفت، به اولین رکورد سال ۲۰۲۰ تبدیل شده و بیش از یک میلیون نسخه از آن در ایالات متحده به فروش رسیده است.

هشتمین آلبوم تحسین شده این خواننده و ترانه‌سرا که در ماه ژوئیه منتشر شد، برای طرفدارانش غافلگیر کننده بود.

طبق گزارش بیلبورد، بیش از ۵۷ هزار نسخه از آلبوم فولکلور، هفته گذشته در ایالات متحده به فروش رسید و آن را در مقام اول جدول‌های آمریکا نشاند.

فروش کلی آن در حال حاضر یه یک میلیون و ۳۸ هزار نسخه می‌رسد و تنها آلبومی است که طی سال گذشته در ایالات متحده از مرز میلیون گذشته است.

ایندیپندنت نوشت آلبوم قبلی تیلور سویفت به نام "عاشق"، تنها آلبومی بود که در کل سال ۲۰۱۹ یک میلیون نسخه از آن در ایالات متحده به فروش رسید.

اکنون تمام هشت آلبوم استودیویی سویفت و نیز نسخه شاد "مجموعه تعطیلات تیلور سویفت" به این نقطه عطف رسیده‌اند.

در نظر بسیاری، آلبوم فولکلور یک نقطه اوج در موسیقی سویفت به شمار می‌‌رود که از موسیقی پاپ ملایم "۱۹۸۹" و "عاشق"، به سمت یک موسیقی بیشتر برگرفته از قومیت‌ها حرکت می‌کند.

سویفت به تازگی فروش نسخه‌های آلبوم فولکلور را به صورت آنلاین و به قیمت ۲۵ دلار (۱۹ پوند) برای هر آلبوم، آغاز کرده که باعث رونق دوباره فروش شده است.

این خواننده در توییتر به شوخی نوشت: "بعضی از خریداران خوش‌شانس علاوه بر این سی دی‌های امضا شده، ممکن است موی رایگان گربه را هم که داخل صفحات گیر کرده، دریافت کنند."

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین