ایران آرت: در ویدئویی که حافظ ناظری منتشر کرده، شهرام ناظری استاد آواز ایران و پدر این هنرمند نظرش را درباره حافظ و آلبوم ناگفته می‌گوید.

شهرام ناظری در این ویدئو می‌گوید: در سمفونی رومی در حقیقت حافظ ناظری خودش را بیان کرده است، که این خیلی برای من جالب است. و اینکه در حقیقت توانسته موضوعی که از سال‌های پیش، من ابداع نمودم و آن "تحریرهای ریتمیک" است، را در این پروژه استفاده کند و به درون خودش ببرد و حتی چند پله از من هم بالاتر این تحریر ها را بیان کند و این خیلی برای من مهم است.

آلبوم ناگفته (Untold) نام یک آلبوم موسیقی به آهنگسازی حافظ ناظری است که در سال ۲۰۱۴ انتشار یافت. این آلبوم بخش اول پروژه سمفونی رومی است و در این آلبوم حافظ ناظری موسیقی شرق و غرب را ترکیب کرده‌ است.

"ناگفته" حافظ ناظری که توسط کمپانی سونی منتشر شد، سریع جایگاه خود را در مجامع بین‌المللی موسیقی پیدا کرد و توانست نظر بسیاری از مخاطبان را در بیرون از مرزهای ایران جلب کند. همچنین توانسته در سایت اینترنتی بیلبورد که یک از معتبرترین سایت‌های ارزشگذاری موسیقی به‌شمار می‌آید، در بخش کلاسیک در رده‌های اولیه این رتبه‌بندی در جدول بیلبورد قرار گیرد. این آلبوم تا به حال بازخوردهای متعدد و متنوعی را به همراه داشته‌است. مجلس کانادا نیز پس از اجرای کنسرت ناگفته از ناظری‌ها تقدیر کرد.

 

کد خبر: 53893 |

نظر جالب شهرام ناظری درباره خوانندگی فرزندش و آلبوم ناگفته/ فیلم

شهرام ناظری می‌گوید: حافظ توانسته "تحریرهای ریتمیک" که من آن بداع کردم را به درون خودش ببرد و حتی چند پله از من هم بالاتر این تحریرها را بیان کند.

ارسال نظر