کد خبر: 54081 A

فیلم جدید سیندرلا ساخته شد/ خواننده پاپ در نقش اصلی

فیلم جدید سیندرلا ساخته شد/ خواننده پاپ در نقش اصلی

نسخه موزیکال و عاشقانه فیلم سینمایی سیندرلا با بازی کامیلا کابیو ستاره نوظهور موسیقی پاپ اکران خود را از پنجم ماه فوریه سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد.

ایران آرت: فیلمبرداری نسخه تازه فیلم سینمایی نوستالژیک «سیندرلا» به کارگردانی «کی کانن» به تازگی به پایان رسیده و این فیلم مراحل پس از تولید خود را آغاز کرده است.

نسخه موزیکال و عاشقانه فیلم سینمایی سیندرلا اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از پنجم ماه فوریه سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد. این فیلم نسخه مدرن و به روز سیندرلا محسوب شده و از لحاظ ساخت با نسخه‌های کلاسیک فاصله بسیاری دارد.

کامیلا کبیو در نقش سیندرلا، بیلی پورتر، ایدینا منزل، پیرس برازنان، مینی درایور، جان مولانی، جیمز کوردن و میسی الیوت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

به گزارش میزان کی کانن فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان و هنرپیشه هالیوودی از جمله کارگردانان جوان سینما محسوب می‌شود. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به «دختر جدید»، «آوازخوان حرفه‌ای ۲» اشاره کرد.

سیندرلا از جمله آثار محبوب ادبیات، انیمیشن و سینما محسوب می‌شود. این داستان، در سراسر جهان شناخته شده‌است. شخصیت اصلی داستان، زن جوانی است که در شرایط سختی با نامادری و دو خواهر ناتنی ظالم خود زندگی می‌کند و به خاطر شرایطی که در زندگی داشت، اتفاق‌های خوبی برایش می‌افتد.

 

سیندرلا کامیلا کابیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین