کد خبر: 54220 A

محسن چاوشی در یک ساعت شاهکار کرد

محسن چاوشی در یک ساعت شاهکار کرد

مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی 10 زندانی اهل تربت جام ظرف حدود یک ساعت توسط محسن چاوشی و با یاری هواداران این خواننده جمع‌آوری شد.

ایران آرت: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تربت جام از کمک مالی 100 میلیون تومانی محسن چاوشی خواننده پاپ کشور به آزادی زندانیان جرایم مالی در تربت جام خبر داد.

غلامرضا عرب درگفت‌وگو با خراسان رضوی گفت : با هدف آزادی زندانیان از زندان شهرستان تربت جام که به دلیل جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می برند، روزگذشته از سوی محسن چاوشی خواننده پاپ کشور مبلغ 100 میلیون تومان به حساب انجمن حمایت اززندانیان شهرستان تربت جام برای آزادی پنج زندانی واریز شد.

وی افزود : همچنین در مراسم گلریزان که با مشارکت انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان برگزار شد ، پنج نفر اززندانیان که به علت جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می بردند، آزاد شدند.

عرب خاطرنشان کرد: درمجموع مقدمات آزادی 10 نفر از زندانیانی که به جرم 200 میلیون تومان بدهی در زندان این شهرستان هستند، با مشارکت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور و انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان در حال انجام است.

ایران‌آرت اضافه می‌کند که مبلغ 100 میلیون تومان برای آزادی 10 زندانی اهل تربت جام ظرف حدود یک ساعت توسط محسن چاوشی و با یاری هواداران این خواننده جمع‌آوری شد.

 

 

محسن چاوشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین