ایران آرت: جانی دپ به خوبی توانسته جایگاه یک شخصیت هفت تیرکش راک اند رول شبیه کیت ریچاردز را به خود بگیرد. او چند سال پیش در فیلم مستقل Chocalat مقداری گیتار نواخت و در برخی از تبلیغات تلویزیونی نیز مهارت موسیقایی‌اش را به رخ کشیده است. با این وجود جستجو در یوتیوب راحت‌ترین راه برای دیدن کار جانی دپ در عرصه موسیقی است.

دپ مدت‌های طولانی است عضو گروه بزرگ The Hollywood Vampires بوده و با بسیاری از سنگین وزن‌های راک اند رول مانند آلیس کوپر و جو پری از گروه Aerosmith نیز سابقه همکاری دارد.

جانی نه تنها یک گیتاریست بسیار خوب است بلکه صدای بسیار خوبی نیز دارد که در بازخوانی ترانه Heroes از دیوید بویی و همچنین اجراهای زنده گروه خود آن را نشان داده است. وی حتی سابقه همکاری با مریلین منسون در برخی از اجراهای زنده را دارد.

در ویدئوی فوق هنر خوانندگی و نوازندگی جانی دپ در کنسرت برلین را مشاهده می‌کنید. سوپراستار سینما در این ویدئو اثر معروف دیوید بویی Heroes را بازخوانی می‌کند.

 

کد خبر: 54322 |

ببینید: هنر خوانندگی و نوازندگی جانی دپ

جانی دپ نه تنها یک گیتاریست بسیار خوب است بلکه صدای بسیار خوبی نیز دارد که در بازخوانی ترانه Heroes از دیوید بویی و همچنین اجراهای زنده گروه خود آن را نشان داده است.

ارسال نظر