کد خبر: 54549 A

آهنگی که اسطوره‌های موسیقی علیه قرنطینه خواندند

آهنگی که اسطوره‌های موسیقی علیه قرنطینه خواندند

اریک کلاپتون و وان موریسون دو اسطوره موسیقی جهان قطعه‌ای برای اعتراض به قرنطینه طولانی مدت بریتانیا منتشر کردند.

ایران آرت: اریک کلاپتون و وان موریسون دو اسطوره موسیقی جهان قطعه ای برای اعتراض به قرنطینه طولانی مدت بریتانیا منتشر کردند. عواید این کار برای کمک به هنرمندان آسیب پذیر تعلق می گیرد.

افسانه‌های موسیقی "وان موریسون" و "اریک کلاپتون" آهنگ جدیدی با عنوان "ایستادگی کن و رها شو"(Stand and Deliver) را برای حمایت از کمپین موریسون با عنوان "Save Live Music"(موسیقی زنده را نجات دهیم)  منتشر کردند. این آهنگ بلوز توسط موریسون نوشته شده و "اریک کلاپتون" آن را اجرا کرده است.

به گزارش فارس "اریک کلاپتون" و "وان موریسون" دو اسطوره موسیقی جهان قطعه ای برای اعتراض به قرنطینه طولانی مدت بریتانیا منتشر کردند.

تمام درآمد حاصل از انتشار این قطعات به صندوق مشکلات مالی دوران قرنطینه که توسط موریسون ایجاد شده واریز می شود تا به شکلی منصفانه در اختیار آن دسته از هنرمندان موسیقی قرار بگیرد که در دوران بحران کرونا و قرنطینه و تعطیلی کسب و کار موسیقی شان، با مشکلات مالی مواجه شده اند.

انگلیس روز پنجشنبه از بازگشت قرنطینه و محدودیت ها در ۲ دسامبر به سیستم سه لایه خبر داد. تعدادی از شهرها، از جمله پایتخت منطقه لندن و لیورپول، تحت محدودیت های سطح ۲ قرار دارند. ویروس کرونا تاکنون جان بیش از ۵۷۰۰۰ نفر را در انگلستان گرفته است.

 

اریک کلاپتون موزیسین وان موریسون اسطوره موسیقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین