کد خبر: 54667 A

بهترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ معرفی شدند/ لیدی گاگا و آریانا گرانده در صدر

بهترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ معرفی شدند/ لیدی گاگا و آریانا گرانده در صدر

در فهرست بهترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ به انتخاب گاردین، اثری از لیدی گاگا و آریانا گرانده در رده نخست و قطعه‌ای از باب دیلن در رتبه یازدهم قرار دارند.

ایران آرت: سجاد مالمیر: نشریه گاردین به رسم هر سال فهرست ۲۰ آهنگ برتر سال ۲۰۲۰ به انتخاب کارشناسان خود را منتشر کرد. در این فهرست قطعه "بر من ببار" اثر مشترک لیدی گاگا و آریانا گرانده به‌عنوان بهترین آهنگ سال جاری میلادی انتخاب شده است.

ترانه "بر من ببار" در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ به عنوان دومین تک‌آهنگ از ششمین آلبوم استودیوی گاگا با نام "کروماتیکا" منتشر شد. "بر من ببار" یک ترانه دنس پاپ، شامل عناصر فرنچ هاوس، تکنو و موسیقی الکترونیک است که فراز و نشیب‌های زندگی گاگا و گرانده را توصیف می‌کند و به آسیب‌های گذشته‌شان می‌پردازند.

قطعه‌ای مشترک از کاردی بی و مگان دی استالین که مضمون آن بارها توسط منتقدین و مخاطبان موسیقی نقد شد در رده دوم این فهرست قرار گرفته است. آهنگ "مردم، من خیلی غمگین بودم" از کریستین اند د کوئینز، خواننده فرانسوی در رده سوم این فهرست قرار دارد.

قطعه "وحشی" از مگان دی استالین و بیانسه، قطعه "آتش‌سوزی" از گروه "سولت"، قطعه "چراغ‌های کورکننده" از ویکند، قطعه "آتش" از واکساهاتچی و قطعه "فیزیکی" از دوا لیپا به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هشتم این فهرست قرار دارند.

همچنین اثر "قتلی به غایت اشتباه" اولین تک آهنگ باب دیلن بعد از سال ۲۰۱۲ در رتبه یازدهم این فهرست قرار گرفته است.  ترانه بر ترور جان اف کندی در دهه ۶۰ میلادی تمرکز دارد و نگاهی است به شرایط آمریکا و حال و هوای موسیقی با کنایه بر فرهنگ پاپ. زمان این ترانه ۱۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه است.

در این فهرست اثری از قطعه "دینامیت" از گروه کره‌ای بی‌تی‌اس که در سال جاری موفق به ثبت رکوردهای فراوانی شد دیده نمی‌شود. این قطعه چندی پیش جایزه بهترین تک آهنگ سال را از "جوایز موسیقی آمریکا" دریافت کرد.

 

بیانسه باب دیلن لیدی گاگا آریانا گرانده بی تی اس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین