کد خبر: 54903 A

رکوردی فوق‌العاده برای دختر بیانسه و جی زی

رکوردی فوق‌العاده برای دختر بیانسه و جی زی

سال ۲۰۲۰ سال بسیار خوبی برای بلو آیوی بوده و او علیرغم سن پایینش، خیلی زود مشهور شدن و کسب درآمد را آغاز کرده است.

ایران آرت: جایزه گرمی یک جایزه بسیار معتبر و باارزش است و بلو آیوی (Blue Ivy) دختر هشت ساله جی زی و بیانسه بعد از نامزدی آهنگ مادرش با عنوان Brown Skin Girl در بخش بهترین موزیک ویدیوهای سال شانس بردن این جایزه را دارد. بلو آیوی که در ابتدا و انتهای این موزیک ویدیو بسیار پرطرفدار ترانه می‌خواند در ابتدا در فهرست نامزدهای گرمی امسال قرار نداشت اما روزآمد سازی فهرست نامزدهای گرمی نشان می‌دهد که دختر بیانسه و جی زی نیز در این فهرست قرار دارد. از دیگر کسانی که در این فهرست قرار می گیرد Wizkid است که همراه با بلو آیوی در این موزیک ویدیو خوانده و حضور دارد.

SAINt JHN رپر آمریکایی که در نسخه صوتی این ترانه صدایش شنیده می‌شود اما در موزیک ویدیو حضور ندارد در فهرست نامزدهای گرمی امسال قرار ندارد. مراسم گرمی ۲۰۲۱ در ۳۱ ژانویه برگزار شده و باید دید که بلو آیوی هشت ساله برنده جایزه گرمی می‌شود یا خیر. سال ۲۰۲۰ سال بسیار خوبی برای بلو آیوی بوده و او علیرغم سن پایینش، خیلی زود مشهور شدن و کسب درآمد را آغاز کرده است.

به گزارش روزیاتو اوایل سال جاری، او اولین نقش همراه با دستمزدش در صنعت سرگرمی را به عنوان راوی یک کتاب صوتی به نام Hair Love کسب کرد. بلو آیوی بااستعداد صدایش را برای زنده کردن این کتاب که بر اساس فیلمی کوتاه و برنده جایزه اسکار از متیو ای چری نوشته شده به کار گرفت.

داستان این کتاب در مورد یک پدر آمریکایی آفریقایی تبار است که تلاش می کند برای اولین بار موهای دخترش را آرایش کند. این کتاب برای اولین بار در می ۲۰۱۹ منتشر شده و حاوی تصاویری خلق شده توسط واشتی هریسون است. علاوه بر بلو آیوی، بیانسه و شوهرش جی زی دو فرزند دوقلوی دیگر به نام های رومی و سر ۳ ساله دارند. بیانسه اخیراً در مورد تغییر شرایط خانوادگی در دوران شیوع کرونا و تاثیر آن بر رابطه او با فرزندانش صحبت کرده بود.
 

blue-ivy-carter-beyonce-texan-scaled

این ستاره زن دنیای موسیقی در این باره گفته بود: "به یک گوش دهنده بهتر تبدیل شده ام. بلو خیلی باهوش است و می داند که تغییری رخ داده است اما این وظیفه من ب عنوان مادر است که نهایت تلاشم را برای مثبت و ایمن داشتن دنیای یک ۸ ساله برای او انجام دهم. توصیه من این است که فرزندانتان را بسیار بیشتر از هر زمان دیگری دوست داشته باشید. من به دخترم اجازه می دهم یاد بگیرد که برای مشارکت در تغییر جهان زیاد بچه نیست. هرگز احساسات و افکار او را دستکم نگرفته و همیشه در مورد تاثیر این موضوعات بر او با دخترم صحبت می کنم".

 

بیانسه جوایز گرمی جی زی بلو آیوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین