کد خبر: 54905 A

ادامه غافل‌گیری‌های تیلور سوئیفت شگفت‌انگیز در سال ۲۰۲۰

ادامه غافل‌گیری‌های تیلور سوئیفت شگفت‌انگیز در سال ۲۰۲۰

تیلور سوئیفت در شش ماه گذشته دو آلبوم جدید منتشر کرده و از همین حالا نام آلبوم بعدی خود را نیز فاش کرده است.

ایران آرت: روز گذشته، آلبوم جدید تیلور سوئیفت به نام evermore منتشر شد و تیلور به این معروف است که همیشه در آلبوم‌ها و آهنگ‌های خود نکات مخفی زیادی قرار می‌دهد.

حال طرفداران این خواننده محبوب آمریکایی متوجه شده‌اند که کلمه "evermore" در گوشه‌ یکی از فتوشات‌های آلبوم "Folklore" بسیار کمرنگ نوشته شده است.

سوئیفتی‌ها معتقد هستند، تیلور ممکن است برنامه مشابه‌ای برای کلمه "Woodvale" که در گوشه‌ یکی دیگر از فتوشات‌های آلبوم "Folklore" به صورت کمرنگ نوشته شده، داشته باشد! برخی معتقدند این کلمه مربوط به آلبوم جدید تیلور است و برخی دیگر معتقدند "Woodvale" آلبوم جدید و آلبوم خواهر "evermore" خواهد بود!

نام آلبوم بعدی تیلور سوئیفت مشخص شد!

تیلور سوئیفت، نام دختر Gigi Hadid و زین مالیک را فاش کرد

به نقل از سیگاتک همانطور که می‌دانید، تیلور سوئیفت توسط آلبوم قبلی خود، نام دختر سوم بلیک لایولی و رایان رینولدز که از دوستان صمیمی‌اش هستند را معرفی کرد (آهنگ Betty). این در حالی است که در آلبوم جدید این خواننده سه اسم وجود دارد که می‌تواند برای دختر انتخاب شود "willow, Ivy, Dorothea"؛ در‌نهایت، طرفداران تیلور سوئیفت مطمئن هستند اسم یکی از این آهنگ‌ها مربوط به دختر Gigi Hadid و زین مالیک است.

گفتنی است، تیلور سوئیفت و Gigi Hadid از دوستان صمیمی یکدیگر هستند و تیلور به واسطه Gigi Hadid با جو آلوین آشنا شده است.

حمایت سلنا گومز از تیلور سوئیفت

سلنا گومز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از آلبوم جدید تیلور سوئیفت حمایت کرده و برای او یک ایموجی قلب گذاشته است.

علاوه بر این، طرفداران تیلور سوئیفت معتقدند یکی از آهنگ ‌های این آلبوم به نام Dorothea درباره سلنا گومز بوده و تیلور این آهنگ را برای او خوانده است!

موفقیت چشمگیر آلبوم evermore

تیلور سوئیفت

آلبوم evermore تا به الان بسیار موفق بوده و در رتبه اول آیتونز ۶۷ کشور قرار گرفته و نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده است. گفتنی است، تیلور سوئیفت در این آلبوم به طور کامل وارد سبک آلترنیتیو شده است.

گفته شده، اگر کسی به دنبال مضمون و متن شعر زیباست؛ این آلبوم برای او فوق‌العاده است ولی اگر دنبال beat و آهنگ‌های متن فوق‌العاده است، این آلبوم برای او جذاب نخواهد بود.

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین