کد خبر: 55128 A

نتایج عجیب کالبدشکافی بدن مایکل جکسون

نتایج عجیب کالبدشکافی بدن مایکل جکسون

گزارش کالبدشکافی نشان می‌دهد جکسون ۵۰ ساله در هنگام مرگ جز قرص‌های نیمه حل شده‌ای که بعد از یک وعده غذای مختصر آن‌ها را خورده بود، چیز دیگری در معده خود نداشت.

ایران آرت: مایکل جکسون به اجراهای پر انرژی‌اش مشهور بود، به حرکات عجیب و غریب بدنی و رقص‌های طولانی مدتش.

اما بدن مایکل جکسون تا پیش از مرگش در ژوئن ۲۰۰۹ بعد از سال‌ها جراحی، سوء مصرف داروهای تجویزی و مبارزه با بی اشتهایی عصبی، پژمرده و مملوء از زخم شده بود.

گزارش کالبدشکافی این ستاره نشان می‌دهد جکسون ۵۰ ساله در هنگام مرگ جز قرص‌های نیمه حل شده‌ای که بعد از یک وعده غذای مختصر آن‌ها را خورده بود، چیز دیگری در معده خود نداشت.

لگن، ران‌ها و کتف‌های جکسون پر بود از جای سوزن که تصور می‌شود جای تزریق داروهای آرامبخش بوده باشد.

روزیاتو در ادامه می‌نویسد: لب های جکسون به رنگ صورتی تتو شده بودند و ابروهایش هم تتوهایی سیاه رنگ داشتند. جلوی کف سرش هم با رنگ سیاه تتو شده بود تا خط رویش موهایش شکل یکدستی پیدا کند.

مایکل جکسون

در عین حال، زانوها و قلم پایش به طرز عجیبی کبود شده بودند و چند خراش هم روی پشتش بود که نشان می داد به تازگی از جایی سقوط کرده بود. بدن جکسون مملوء از لکه های پوستی تیره و روشن بود که ثابت می کرد او واقعاً به بیماری ویتیلگو مبتلا بود.

اما عجیب تر آنکه کالبدشکافی نشان داد موهای بلند و مواج او در واقع یک کلاه گیس بود که با چسب به سرش چسبانده شده بود.

سر جکسون زیر این کلاه گیس کاملاً بدون مو بود و روی پوست زخمی سرش تنها چند تکه کرک نازک بود.

یکی از نزدیکان جکسون به نشریه ی سان گفته: "مایکل پوست و استخوان بود، موهایش ریخته بودند و وقتی مُرد چیزی جز قرص نخورده بود."

"جای تزریقی که روی تمام بدنش بود و تغییر چهره اش که به خاطر سال ها عمل زیبایی بود نشان می دهد او چند سالی دچار یک افول دوره ای شده بود."

مایکل جکسون

تصور می شود جکسون اولین بار بعد از آتش گرفتن موهایش در جریان فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی پپسی در سال ۱۹۸۴ استفاده از کلاه گیس را شروع کرد، اتفاقی که چند سوختگی درجه دو و درجه سه برایش بر جای گذاشت.

هنگام ضبط این آگهی تبلیغاتی جکسون مجبور شد در حالی که در اطرافش وسایل آتش بازی قرار داده بودند روی یک پلکان کم ارتفاع برقصد.

اما بروز یک نقص فنی در جریان ضبط برداشت ششم باعث شد وسایل آتش بازی زودتر از موعد منفجر شوند. در همین حین بود که موهای جکسون که آن را غرق ژل مو کرده بودند آتش گرفت.

جکسون را دست آخر در حالی که تکه ای از سرش سوخته و بی مو بود با برانکار منتقل کردند.

برخی گمان می کنند این حادثه سرآغاز مصرف قرص توسط جکسون بود.

برای جکسون ۷ قرص آرامبخش برای رفع درد طاقت فرسای سوختگی های کف سر و صورتش تجویز شد و این امر به اعتیاد او به این قرص ها انجامید – اعتیادی که دست آخر جانش را گرفت.

برادرش تیتو پیش از این در مصاحبه ای به نشریه ی میرور گفته بود: "مایکل به خاطر سوختگی هایش قرص آرامبخش مصرف می کرد و از قرار معلوم به نوعی اعتیاد دچار شده بود."

 

مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین