کد خبر: 55170 A

کمک‌های مردمی ستاره موسیقی به قربانیان کرونا

کمک‌های مردمی ستاره موسیقی به قربانیان کرونا

بیانسه در تلاش است تا خانه‌های ساکنین را که احتمالاً در معرض تخلیه یا توقیف اموال در میان همه‌گیر ویروس کرونا هستند، نجات دهد.

ایران آرت: پس از اعطای کمک هزینه ۱۰،۰۰۰ دلاری به بیش از ۲۵۰ مشاغل کوچک و همچنین کمک‌های مالی به اعضای جامعه برای تهیه غذا، آب، لوازم خانگی، آزمایش ویروس کرونا و حمایت از سلامت، بیانسه و بنیادش BeyGOOD  در حال انجام کمک های مردمی دیگری هستند.

این بنیاد روز سه شنبه اعلام کرد: "فاز دو صندوق  BeyGOOD اکنون به افراد آسیب دیده از بحران مسکن کمک خواهد کرد.قانون he housing moratorium در تاریخ ۲۶ دسامبر پایان می یابد و منجر به سلب مالکیت وام مسکن و اخراج اجاره نشینان می شود. به دلیل همه گیری ، بسیاری از خانواده ها تحت تأثیر قرار می گیرند [که منجر به از دست دادن شغل ، بیماری و رکود کلی اقتصاد شده است."

به نقل از فرامدیا این سازمان افزود که: بیانسه ۵۰۰۰ دلار کمک به افراد و خانواده هایی که با سلب مالکیت یا تخلیه خانه روبرو هستند اعطا می‌کند. تمام اسناد و مدارک لازم را باید به NAACP ارائه دهید. [روند] درخواست آنلاین آغاز می‌شود ۷ ژانویه ۲۰۲۱ [و] ۱۰۰ گیرنده انتخاب می شوند کمک های مالی [در اواخر ژانویه پرداخت می شود. دور دوم [توزیع کمک هزینه] در ماه فوریه [دوباره باز می شود].

بیانسه و بنیاد BeyGOOD او مفتخر هستند که به اشتراک بگذارند که تعداد زیادی مزایا برای کارآفرینانی که ممکن است محدودیت‌های مالی را در میان همه گیر تجربه کرده باشند در راه است. این بنیاد روز سه شنبه اعلام کرد "در این تعطیلات خبر خوبی در راه است."

در سپتامبر ، بیانسه یک گل زیبا برای Lyric Chanel – که با اپاندیموم آناپلاستیک، نوعی سرطان مغز مبارزه می کرد، ارسال کرد و برای او جملات تشویقی و دلگرم کننده نوشت.

 

 

بیانسه خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین