کد خبر: 55199 A

خواننده‌ای که رکورددار بیننده کنسرت‌های آنلاین شد

خواننده‌ای که رکورددار بیننده کنسرت‌های آنلاین شد

علی زندوکیلی در کنسرت‌های آنلاین بعد از شیوع بیماری کرونا برای سومین بار رکورددار بیشترین بیننده شد.

ایران آرت: شیوع بیماری کرونا باعث اتفاقات جدیدی در کشور به خصوص در عرصه موسیقی شد. لغو کنسرت‌ها و بسیاری از محدودیت‌ها برای جلوگیری از این بیماری باعث شد که هنرمندان به خصوص خوانندگان به گونه دیگری هنر خود را با مردم به اشتراک بگذارند تا از این طریق روحیه مردم نیز التیام یابد.

به نقل از تیوا یلدای امسال متفاوت از سالهای قبل بود. با توجه به تاکید مسئولین وزارت بهداشت بر عدم تجمع در محیط های بسته و دید و بازدیدهای مرسوم هر سال، شهرداری تهران ، دفتر موسیقی و معاونت فضای مجازی صدا و سیما و تلویزیون تعاملی تیوا اقدامی انجام دادند که مردم در این شب ها که مجبور بودند در خانه بمانند، اوقات خوشی را بگذارنند به همین دلیل به مدت ۴ شب در برج میلاد تهران کنسرت آنلاین با هنرنمایی مهدی یغمایی، گروه رستاک، محمد معتمدی و علی زندوکیلی برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

براساس آمارها نزدیک به ٢ میلیون نفر به صورت آنلاین از تلویزیون تعاملی تیوا شاهد این رویداد هنری بودند به طوری که علی زندوکیلی با بیش از یک میلیون و صد هزار بازدید رکورددار بیشترین بیننده در تیوا را به خود اختصاص داد.

همچنین کنسرت آنلاین محمد معتمدی بیش از ۵٠٠ هزار بیننده، گروه رستاک با بیش از ۵٨ هزار بیننده و مهدی یغمایی با بیش از ۴۶ هزار بیننده را در تلویزیون تعاملی تیوا به همراه داشت.

 

کنسرت کنسرت آنلاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین