کد خبر: 55310 A

جنجال بر سر کیف ۸۸ هزار دلاری خواننده معروف

جنجال بر سر کیف ۸۸ هزار دلاری خواننده معروف

رپر مشهور امریکایی در واکنش به انتقادها می‌گوید او و برندش Fashion Nova یک میلیون دلار برای کمک به آسیب دیدگان از COVID-19 در اوایل سال جاری اهدا کرده‌اند.

ایران آرت: کاردی بی پس از اینکه از فالوورهایش  پرسید آیا این کیف پول ۸۸ هزار دلاری بخرم یا نه، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت.

او نوشت: ۸۸ هزار دلار برای این کیف پول لعنتی بدم؟؟؟ او در ۶ دسامبر در توییتی نوشت: "خدای من وسوسه برانگیز است."

طولی نکشید که کاربران شبکه‌های اجتماعی شروع به انتقاد از خواننده رپ کردند و به او یادآوری کردند بسیاری از مردم به ویژه در میان بیماری همه‌گیر ویروس کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.. یکی از فالوورها نوشت: این را پاک کن. خیلی بده مخصوصا در بحبوحه ویروس کرونا.

دیگری اضافه کرد "مردم در اینجا آسیب دیدند. نمی‌توانند غذا بخرند یا اجاره‌‌شان را پرداخت کنند و شما به طور جدی در مورد خرید چنین کیف پولی صحبت می‌کنید."

گیتی تودی نوشت با این حال کاردی بی ۲۸ ساله از خودش دفاع کرد و توضیح داد که او و برندش Fashion Nova یک میلیون دلار برای کمک به آسیب دیدگان از COVID-19 در اوایل سال جاری اهدا کرده‌اند. او همچنین تأکید کرد که در فصل بهار ۲۰ هزار وعده غذایی به بیمارستان‌های شهر نیویورک اهدا کرده و ادعا کرده است که دو ماه پیش یک میلیون دلار به طرفدارانش از طریق Cash App داده است.

کاردی در توئیتر خود نوشت: "همچنین من ۷ عمو و ۳ عمه ۹ خاله و سه دایی داشتم که به آنها در میان این بیماری کمک کردم." اگر من می‌خواستم همه بفهمند همه جا فریاد می‌زدم اما من و همسرم اینجوری نیستیم.‌‌‌"

 

خواننده زن کاردی بی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین