کد خبر: 55538 A

سالار عقیلی استاد دانشگاه شد

سالار عقیلی استاد دانشگاه شد

این خواننده قرار است در بهمن ۹۹ در مقاطع کاردانی و کارشناسی یکی از مراکز فرهنگ و هنر تحت نظر دانشگاه علمی – کاربردی به تدریس در رشته آواز ایرانی بپردازد.

ایران آرت: سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی نیز با انتشاری مطلبی در استوری صفحه شخصی خود به تاریخ 18 دی ماه از حضورش به عنوان مدرس دانشگاه در رشته آواز ایرانی خبر داد.

این خواننده که قرار است در بهمن 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی یکی از مراکز فرهنگ و هنر تحت نظر دانشگاه علمی – کاربردی به تدریس در رشته آواز ایرانی بپردازد. شرایطی که باید دید آیا با اوقات شلوغ خوانندگان پرطرفدار و ستاره که وقت چندانی برای رسیدگی به چنین اموری ندارند، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت یا نه؟

عقیلی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود نیز از حضورش به عنوان خواننده یک بازی رایانه ای به آهنگسازی بابک زرین خبر داده و نوشته است: "بازی رایانه ای تحت عنوان "سفیر عشق" توسط یک سری از جوانان با استعداد ایرانی برای اولین بار در ایران تولید و عرضه گردید که بنده هم افتخار خواندن تیتراژ این اثر را به آهنگسازی هنرمند خوب کشورمون جناب بابک زرین عزیز داشتم. تیتراژ این اثر را تقدیم همه شما خوبان می کنم امید است مقبول طبع شما عزیزان واقع گردد. با سپاس سالار عقیلی"

 

سالار عقیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین