کد خبر: 55541 A

راز محبوبیت ۲۶ ساله یک آهنگ در روزهای کریسمس

راز محبوبیت ۲۶ ساله یک آهنگ در روزهای کریسمس

ماریا کری در حساب اینستاگرام خود، از میلیون‌ها طرفدار خود در کشورهای مختلف به خاطر عشق و حمایت از او و دانلود آهنگ کریسمسی‌اش تشکر کرد.

ایران آرت: در فصل تعطیلات و اعیاد، آهنگ‌های زنده و جاودانه‌ای وجود دارد که مخصوص این روزهای منحصر به فرد است، و از جمله این آهنگ‌های جاودانه مناسب روح کریسمس، آهنگ فوق العاده‌ای از  "ماریا کری"  است.

بنا بر این گزارش، آهنگ کریسمس  All I Want For Christmas Is You "تمام چیزی که برای کریسمس می‌خواهم تو هستی"، که 26 سال پیش توسط خواننده مشهور آمریکایی "ماریا کری" اجرا شد، آخر هفته گذشته دوباره مورد توجه مردم سراسر جهان قرار گرفت. این آهنگ بیشترین بارگیری را در بستر پخش موسیقی "Spotify" ثبت کرد.

در روزهای شنبه و یکشنبه، 12 میلیون بارگیری برای این آهنگ که مربوط به سال 1994 است ثبت شده است. این ترانه همچنین مقام اول رتبه بندی "بیلبورد" ایالات متحده را به خود اختصاص داده و سال گذشته نیز در رده نخست قرار گرفت.

ماریا کری خوشحال است 

به گزارش تابناک باتو ماریا کری 50 ساله، از طریق شبکه‌های اجتماعی از "موفقیت پایدار" این ترانه عالی کریسمس که برای میلیون ها نفر از مردم دنیا همچنان مفاهیم ژرف و عمیقی دارد و برایشان به چیزی فراتر از یک ترانه تبدیل شده، ابراز رضایت و خوشحالی کرد. 

ماریا کری در حساب اینستاگرام خود، از میلیون ها طرفدار خود در کشورهای مختلف به خاطر عشق و حمایت از او و دانلود آهنگ کریسمسی‌اش تشکر کرد. ماریا کری بر این باور است که کلمات، معانی و موسیقی این ترانه گرمای کریسمس و عشق را بیان می‌کند و راز موفقیت ترانه نیز در همین موضوع نهفته است.

ماریا کری با انتشار یک ویدیو کلیپ موفقیت این آهنگ را که به مدت دو و نیم دهه ادامه داشته و میلیون ها دلار درآمد برای او به همراه داشته را جشن گرفت. در مدت 26 سال از انتشار این آهنگ، خواننده‌های زیادی به بازخوانی آن پرداخته‌اند.

این آهنگ برای بیش از یک ربع قرن به یکی از زیباترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های میلیون‌ها آمریکایی، اروپایی و حتی مردم برخی کشورهای شرقی تبدیل شده که در لذت بردن از تعطیلات تبحر دارند و روح کریسمس را احساس می‌کنند و از شنیدن این ترانه در کنار کسانی که کریسمس را دوست دارند لذت می‌برند.

 

ماریا کری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین