کد خبر: 55678 A

جزئیات اثر تازه شهرام ناظری و حسین علیزاده/ گروه دوستی و ماجرای کنسرتی که آلبوم شد

جزئیات اثر تازه شهرام ناظری و حسین علیزاده/ گروه دوستی و ماجرای کنسرتی که آلبوم شد

"روشن‌تر از خاموشی" ماحصل همکاری حسین علیزاده و شهرام ناظری در تابستان سال 1390 است که به‌صورت زنده در بخش اول کنسرت گروه دوستی اجرا شده است.

ایران آرت: آلبوم‌ "روشن‌تر از خاموشی" به آهنگسازی حسین علیزاده و خوانندگی شهرام ناظری به‌زودی منتشر می‌شود. مجوز نشر این آلبوم هفته گذشته صادر شده است و به‌زودی توسط نشر موسیقی ققنوس منتشر خواهد شد.

روزنامه توسعه ایرانی نوشت "روشن‌تر از خاموشی" ماحصل همکاری حسین علیزاده و شهرام ناظری در تابستان سال 1390 است که به‌صورت زنده در بخش اول کنسرت گروه دوستی به همراه پژمان حدادی نوازنده ضرب اجرا شده است. اکنون پس از 9 سال آهنگساز و خواننده ماحصل ضبط اجرای زنده کنسرت خود در یکی از شب‌های مردادماه سال 90 را برای انتشار به ناشر سپرده‌اند.

ضمناً علی بوستان، نوازنده سه‌تار و عضو گروه هم‌آوایان استاد حسین علیزاده، با تایید این خبر اعلام کرد که بخش دوم کنسرت تابستان 1390 که با همراهی گروه دوستی بود، نیز قرار است به‌زودی به دست انتشار سپرده شود.

همکاری حسین علیزاده و شهرام ناظری در دهه 90 قرار بود در قالب گروه دوستی استمرار داشته باشد که این‌گونه هم نشد؛ اما اتفاق بزرگی در حوزه موسیقی ایرانی بود که اساتید و بزرگانش کمتر در کنار هم به اجرای زنده می‌پرداختند.

حسین علیزاده ماه گذشته آلبوم "هم‌سان و هم‌سکوت" را با همراهی رامبرانت تریو منتشر کرد و آخرین اثر منتشر شده از شهرام ناظری نیز آلبوم "آرش کمانگیر" است که سال ۱۳۹۷ روانه بازار شد.

 

 

حسین علیزاده شهرام ناظری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین