کد خبر: 55748 A

تب داغ کنسرت‌ها در کیش/ خواننده‌های پاپ بلیت ۳۵۰ هزار تومانی می‌فروشند

تب داغ کنسرت‌ها در کیش/ خواننده‌های پاپ بلیت ۳۵۰ هزار تومانی می‌فروشند

بهنام بانی و محسن ابراهیم‌زاده در روزهای آغازین بهمن ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت‌های خود را در جزیره کیش برگزار می‌کنند.

ایران آرت: پس از اعلام برگزاری کنسرت رضا بهرام و مسعود صادقلو از خوانندگان موسیقی پاپ، محسن ابراهیم‌زاده و بهنام بانی هم به جمع خوانندگانی پیوستند که قرار است در جزیره کیش میزبان طرفداران خود باشند.

مهر نوشت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محسن ابراهیم‌زاده خواننده‌ای که طی سال‌های اخیر آورده اقتصادی خوبی را برای تهیه‌کنندگان و برنامه‌گذارانش به همراه آورده است، روز دوشنبه ششم بهمن ماه کنسرتی را در تالار شهر جزیره کیش برگزار می‌کند. کنسرتی که بلیت‌های آن از ۱۳۰ تا ۳۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند.

بهنام بانی دیگر خواننده مطرح موسیقی پاپ هم که در این سال‌ها از طیف وسیعی از مخاطب برخوردار شده و به مدد همین موضوع کنسرت‌های او اغلب جزو اجراهای پرفروش موسیقی به حساب آمده، روزهای اول و دوم بهمن ماه طی دو نوبت کنسرت‌هایی را در تالار کنسرت هال جزیره کیش برگزار می‌کند. قیمت بلیت این کنسرت‌ها نیز ۲۲۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

در روزهای پیش رو علاوه بر حضور کمدین های معروف از جمله حسن ریوندی، حامد آهنگی و اکبر اقبالی در کنسرت‌های خنده جزیره کیش، مسعود صادقلو و رضا بهرام هم کنسرت‌هایی را در این منطقه برگزار خواهند کرد.

 

جزیره کیش بهنام بانی حسن ریوندی محسن ابراهیم زاده مسعود صادقلو رضا بهرام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین