کد خبر: 5585 A

سالار عقیلی میان حامیان روحانی در مشهد، امیر تتلو در تهران برای رییسی

غوغای هشتادهزارنفری «شکوه پابرجا»ی روحانی در مشهد+ویدیوی اجرای «وطنم»

غوغای هشتادهزارنفری «شکوه پابرجا»ی روحانی در مشهد+ویدیوی اجرای «وطنم»

امروز، مشهد، پایتخت سیاسی ایران است! اکنون که در حال تنظیم این خبر هستیم، در سویی حسن روحانی در اجتماع هشتادهزارنفری هواداران سبز و بنفشش در ورزشگاه تختی مشهد حاضر شده است و ابراهیم رییسی دیگر کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، در میدان شهدای این شهر، برای طرفدارانش سخنرانی می کند

ایران‌آرت: امروز، مشهد، پایتخت سیاسی ایران است! اکنون که در حال تنظیم این خبر هستیم، در سویی حسن روحانی در اجتماع هشتادهزارنفری هواداران سبز و بنفشش در ورزشگاه تختی مشهد حاضر شده است و ابراهیم رییسی دیگر کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، در میدان شهدای این شهر، برای طرفدارانش سخنرانی می کند.

پیش از سخنرانی حسن روحانی اما پس از مدت‌ها شهر مشهد شاهد برگزاری کنسرت بود؛ سالار عقیلی میان حامیان روحانی آمد و به ادعای کانال رسمی ستاد روحانی، برای 70هزارنفر خواند. سالار عقیلی همچنین گفت: «بسیار خوشحالم که در مشهد هستم. امیدوارم بتوانیم در مشهد کنسرت برگزار کنیم. اینجا ورزشگاه جهان پهلوان تختی است و حیف است یادی از این پهلوان نکنیم». او سپس قطعه «وطنم ای شکوه پا برجا» را در ورزشگاه تختی مشهد اجرا کرد.

این در حالی است که در سوی دیگر، امیر تتلو، خواننده رپ زیرزمینی از ابراهیم رییسی حمایت کرده است. او قرار است امشب در برج میلاد تهران در جمع حامیان رییسی بخواند.

به گزارش ایران‌آرت، هم کنسرت سالار عقیلی در مشهد، پس از سالها نخستین کنسرت در این شهر محسوب می شود و هم امیر تتلو  برای نخستین بار به صورت رسمی روی صحنه می رود.

 

حجم ویدئو: 1.90M | زمان ویدئو: 00:00:54
انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی سالار عقیلی کنسرت سالار عقیلی ابراهیم رییسی امیر تتلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین