کد خبر: 56247 A

رضا صادقی کنسرت نمی‌گذارد به این دلیل

رضا صادقی کنسرت نمی‌گذارد به این دلیل

خواننده مشکی‌پوش نوشت: در شرایط این روزهای کرونا و از دست دادن هموطنان و دوستان عزیزم ترجیح می‌دهم سلامتی اعضای بند و هوداران برایم در اولویت باشد.

ایران آرت: رضا صادقی از اجرای کنسرت در جزیره کیش امتناع کرد. این درحالی است که برخی ازخوانندگان پاپ مشغول برگزاری کنسرت در جزیره کیش هستند. 

رضا صادقی با انتشار متنی در اینباره نوشته است:

"خیلی از دوستان و هواداران طی تماس‌ها با شرکت و یا با ایمیل و دایرکت در مورد عدم اجرای گروه مشکی‌پوشان در کنسرهای جزیره کیش سوال می‌کنند که لازم می‌بینیم در حد انتخاب واختیار شخصی پاسخ بدهم. 

در شرایط این روزهای کرونا و از دست دادن هموطنان و دوستان عزیزم ترجیح می‌دهم سلامتی اعضای بند و هوداران برایم در اولویت باشد. و برای همدردری با خانواده‌های داغدار کشور، امسال هیچ اجرای صحنه‌ای نداشته باشم. امیدوار سال بعد شرایط مساعدی باشد برای برگزاری کنسرت بدون استرس و نگرانی و دغدغه حال عزیزانم.» 

صادقی در ادامه نوشته است: «این تصمیم من هیچ ربطی به درست یا غلط بودن کنسرت‌ها و اجرای دوستان هنرمندم ندارد و کاملا تصمیم شخصی هست و یک نگاه و انتخاب شخصی."

ایلنا نوشت به تازگی و پس از پایین آمدن آمار مبتلاها  و فوتی‌های ناشی از کرونا،‌ برخی از خوانندگان پاپ اقدام به برگزاری کنسرت در جزیره کیش کرده‌اند که انتقادهایی را در پی داشته است.

 

رضا صادقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین