کد خبر: 56303 A

ضبط یک آلبوم موسیقی از جنین در رحم مادر/ صداهای پیش از تولد

ضبط یک آلبوم موسیقی از جنین در رحم مادر/ صداهای پیش از تولد

یکی از شنوندگان گفت: "صادقانه بگویم، این صدا مرا دچار سردرد کرد." با این حال، برخی هم تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

ایران آرت: برای نخستین‌بار، قرار است یک کودک آمریکایی به نام لوکا یوپانکی، اولین آلبوم خود را از رحم مادرش منتشر کند. 

این آلبوم با نام "صداهای پیش از تولد" (Sounds of the Unborn) طی پنج جلسه "مدیتیشن مشترک" ۵ساعته ضبط شد که طی آن والدین کودک- الیزابت هارت، عضو گروه روان-راک سایکیک‌-ایلز و ایوان دیاز ماته، نوازنده گروه- حرکات دختر خود را از طریق الکترودهایی بر روی شکم هارت ضبط کردند.

به گزارش گاردین، ​​آن‌ها با کمک "فناوری صدابرداری زیستی ام‌آی‌دی‌آی" ارتعاش‌های دریافت‌شده از کودک در رحم مادر را به سینتی‌سایزر منتقل و آن‌ها را ضبط کرده‌اند.

بر اساس بیانیه‌ای که ‌هارت و دیاز ماته منتشر کرده‌اند، آن‌ها با تلاش برای "کمترین ویرایش ممکن در صداهای ضبط‌شده"، می‌خواهند به یوپانکی اجازه دهند "پیام خود را در همان شکل اولیه و خام آن" به شنونده منتقل کند.

ایندیپندنت نوشت اولین قطعه از آلبوم  به نام V4.3 pt.2 که در یوتیوب قابل شنیدن است، نوایی آزمایشی و وهم‌آور دارد.

یکی از شنوندگان گفت: "صادقانه بگویم، این صدا مرا دچار سردرد کرد." با این حال، برخی هم تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. یک نفر نوشت: "این کار بسیار ابتکاری، هیجان‌انگیز و پیشگامانه است. با گوش دادن به این صدا می‌توان کاملاً با منبع هستی ارتباط گرفت."

شرکت سیکرد بونز، ضبط‌کننده این آلبوم، گفت: "آگاهی یوپانکی از آنچه دور و برش اتفاق می‌افتاد، حیرت‌انگیز بود. او چشمانش را کاملاً باز می‌کرد و به پدر و مادرش خیره می‌شد. ظاهراً او قادر بود صداهای خود را از رحم تشخیص دهد، زیرا می‌دانست که آن‌ها در حال مرور مجدد آن آدابی هستند که آن‌ها را دور هم جمع کرده است."

آلبوم "صداهای پیش از تولد" در تاریخ دوم آوریل منتشر می‌شود.

 

موسیقی آلبوم آلبوم موسیقی رحم مادر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین