کد خبر: 57556 A

لقب Jlo را چه کسی روی جنیفر لوپز گذاشت؟

لقب Jlo را چه کسی روی جنیفر لوپز گذاشت؟

۲۰ سال پس از نامگذاری آلبوم دومش به نام J.Lo، جنیفر لوپز فاش کرد که چه کسی به او این نام مستعار را داده است.

ایران آرت: جنیفر لوپز یکی از اولین ستاره‌هایی بود که ترکیبی از نام و نام خانوادگی اش را به عنوان اسم مستعاری در کنار هم قرار داده بود که به صورت حرفه‌ای استفاده می شد. حالا او از به وجود آمدن این نام مستعار می‌گوید. این ستاره 51 ساله در شماره آینده  مجله InStyle فاش کرد که هنگامی که تصمیم گرفت از بازیگری به خوانندگی برود، خواننده رپ فقید ، Heavy D، این نام مستعار را برای او گذاشت.

هنگامی که جنیفر شروع به کار بر روی اولین آلبوم استودیویی خودش کرد (آلبومی که در 1 ژوئن 1999 منتشر شد) قبلاً به عنوان بازیگر نام خود را به دست آورده بود.  او با بازی در Selena و Anaconda  شهرت پیدا کرده بود. 

او گفت : "نام J.Lo از Heavy آمد. او برای اولین آلبوم من به استودیو می‌آمد و من را جنی لو، جنیفر لو یا جی لو صدا می‌کرد. وقتی داشتم آلبوم دومم را می ساختم (در سال 2001) ، تصمیم گرفتم آن را J.Lo بنامم و معتقدم آن موقع واقعا در آن فرو رفته بودم!"

به نقل از گیتی تودی، جودی گریر بازیگر زن که در سال 2001 در -فیلم The Wedding Planner با جنیفر همبازی بود به خاطر می آورد که نام مستعار او تقریباً به آنچه در بیشتر زندگی حرفه‌ای‌اش شده نزدیک شده است. "همه سر صحنه او را Jen-Lo صدا می کردند – هنوز J.Lo وجود نداشت"

 

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین