کد خبر: 57721 A

دعوای همسر کریس کرنل با اعضای گروه ساوندگاردن

دعوای همسر کریس کرنل با اعضای گروه ساوندگاردن

کریس کرنل ستاره موسیقی راک ۱۸ می ۲۰۱۷ خودکشی کرد و پس از آن گروه ساوندگاردن دچار مشکلات عدیده‌ای شد.

ایران آرت: ویکی کرنل، همسر سابق کریس کرنل، موزیسین و وکالیست معروف گروه های "Soundgarden" و "Audioslave"، در پی درخواست اعضای گروه برای کنترل شبکه های اجتماعی بند، مدعی شد که اعضای بند میخواهند عمدا وی را بد نام کنند. او به طور خاص درامر گروه یعنی "مت کمرون" را مورد انتقاد قرار داد و گفت کمرون خود او و بچه‌هایش را اذیت کرده است.

ماجرا از این قرار است که اوایل هفته اعضای گروه Soundgarden، درخواستی مبنی بر دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و وبسایت گروه در ایالت واشنگتن تنظیم کردند و از قاضی خواستند تا ویکی کرنل را مجاب سازد تا اطلاعات ورود به حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و سایت بند را در اختیار آنها بگذارد.

به نقل از راک مگزین، در همین بین مدیر سابق "کریس کرنل" به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: در طول 6 سال همکاری من با "کریس کرنل" و گروهش، کنترل کامل شبکه‌های اجتماعی گروه بر عهده "کریس" و "ویکی"بود؛ در هیچ زمانی، سایر اعضای گروه، مشارکتی در این کار نداشتد. حتی بعد از مرگ "کریس کرنل"؛ با در نظر گرفتن این مسئله، حالا تلاش اعضای بند برای ارئه درخواست رسمی و دسترسی به این اطلاعات، امری عجیب و غافلگیر کننده می‌باشد.

وکیل "ویکی کرنل" هم در رابطه با این مسئله گفت : خانم "کرنل" این اکانت ها را ساخت، وقت و سرمایه شخصی خودش را گذاشت تا این شبکه‌ها رشد کنند، در حالیکه خود بند هرگز علاقه قابل توجهی به این شبکه‌ها نداشت مگر برای ارائه کارها و پروژه‌ها؛ همین مسئله که اعضای گروه ، از اطلاعات لاگین حساب ها هیچ سرنخی ندارند، خود نشان دهنده این است که از شروع به کار و گسترش و توسعه آنها، هیچ  مشارکتی نداشته اند.

اعضای گروه فقط به این دلیل به دنبال این اطلاعات هستند که عمدا "ویکی کرنل" را بدنام کنند و افراد دیگر را برای ایجاد مزاحمت ترغیب نمایند (همانطور که "مت کمرون" چندین بار این کار را انجام داده است).

 

"ویکی کرنل" در روز های اخیر چندین بار هم از هشتگ "no one sings like you anymore" استفاده کرد و نوشت با اینکه این متن جزئی از آهنگ "Black Hole Sun" میباشد ، ولی اعضای بند در جدیدترین بدرفتاری هایشان، به نوعی علیه این هشتگ شدند؛

این پرونده اولین دعوای حقوقی "ویکی کرنل" و گروه نیست. سال 2019 هم "ویکی کرنل" از سایر اعضا گروه در مورد برخی آهنگ های منتشر شده که در لپ تاپ "کریس" پیدا شده بود شکایت کرده بود و عنوان نمود که آنها بابت این قطعات چند صد هزار دلار دریافتی داشتد که در نهایت این پرونده چند ماه پیش با رای دادگاه مبنی که بر اینکه هیچ شواهدی در باب دریافت پول توسط گروه و دور نگه داشتن از او ، وجود ندارد، بسته شد.

 

 

موسیقی راک کریس کرنل ساوندگاردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین