کد خبر: 57726 A

ویدئو: محسن نامجو از زنان عذرخواهی کرد/ واکنش‌ها در فضای مجازی

ویدئو: محسن نامجو از زنان عذرخواهی کرد/ واکنش‌ها در فضای مجازی

این خواننده در ویدئویی که منتشر کرده می‌گوید: دوستان، خانم‌های محترم، بنده محسن نامجو، بابت هر گونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه یا آزاردهنده بود، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

ایران آرت: محسن نامجو خواننده شناخته شده مقیم آمریکا که در سال‌های اخیر از سوی برخی به آزار جنسی متهم شده است، در ویدئویی که شب گذشته منتشر کرد، از زنانی که با "آزار کلامی" و "آزار رفتاری" مواجه شده‌اند عذرخواهی کرد.

نامجو در بخشی از این ویدئوی هفت دقیقه‌ای می‌گوید: دوستان، خانم‌های محترم، بنده محسن نامجو، بابت هر گونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه یا آزاردهنده بود، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و از شما، خانواده محترم‌تان و دوستان مشترک دلجویی می‌کنم.

محسن نامجو می‌گوید: باور کنید که رفتار یا گفتار نابهنجار من ناشی از شیطان‌صفتی، خودشیفتگی یا احساس قدرت نبوده و نیست. 

این خواننده در بخش دیگری از ویدئو می‌گوید: از آن زمان چند سال می‌گذرد و حالا زمان آن است که جواب این چند سال تراپی گرفتن، خودکاوی و مطالعه راجع به خشم زودگذر خویش را به شما بدهم و به شما ثابت کنم که من در جهت احقاق حقوق زنان قدم‌های اصلی برداشته‌ام و باز هم در این جهت قدم‌ خواهم برداشت. من در این مدت وقت و هزینه بسیار صرف آموزش خود کرده‌ام.

ویدئوی منتشر شده توسط محسن نامجو با واکنش‌های مختلفی همراه شده است. برخی از کاربران نوشته‌اند که صحبت‌های نامجو به اندازه کافی شفاف نیست، برخی کار نامجو را "شهامت و از خودگذشتگی" تعبیر کرده‌اند و برخی دیگر نوشته‌اند که نامجو با این ویدئو، نه قصد عذرخواهی، بلکه قصد تبرئه خود را داشته است.  

محسن نامجو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین