کد خبر: 58362 A

توضیح حمید حامی درباره بیماری که ۵ سال او را از موسیقی دور کرد

توضیح حمید حامی درباره بیماری که ۵ سال او را از موسیقی دور کرد

خواننده موسیقی پاپ از انتشار دو آلبوم جدید خبر داد و درباره مشکلی که برای حنجره‌اش پیش آمده بود توضیحاتی را ارائه کرد.

ایران آرت: بیست و نهمین قسمت از برنامه "جشن رمضان ۱۴۰۰" با حضور خواننده مطرح موسیقی پاپ از شبکه پنج سیما پخش شد. در این برنامه حامی خواننده مطرح موسیقی پاپ با زینب پورابراهیم و بابک افرا به گفت وگو نشست.

حامی درباره ورود خود به دنیای موسیقی گفت: یک بخش بزرگ از هنرمند حقیقی شدن به استعداد، تربیت و یک بخش هم به آموزش بستگی دارد. پدر و مادر من علاقه مند موسیقی بودند و با خانواده های موزیسین هم رفت و آمد داشتیم اما در زمینه آموزش خودآموخته ام، تحقیق کردم و همچنین از تجارب بزرگان این عرصه بهره بردم.

وی با بیان اینکه مردم آلبوم " نیمه یک رویا" را بیشتر از " یک لحظه عاشق شو" دوست داشتند افزود: هرچه جلوتر میرود بلوغ فکری من بیشتر می شود و خودم ساخته های جدیدم را بیشتر دوست دارم.

خواننده قطعه پرستش درباره ورود خود به سمفونی با قطعه ایثار توضیح داد: من از کودکی به موزیک کلاسیک علاقه داشتم اما چون تحصیلات این عرصه را نداشتم از ورود به دنیای سمفونی ترس داشتم تا اینکه آهنگسازهای صدا و سیما در این زمینه کمکم کردند و اولین اجرای سمفونی من در همایش چهره های ماندگار بود که البته همراه با استرس بود.

وی در پاسخ به اینکه دلیل فاصله ۵ ساله از دنیای موسیقی چیست بیان کرد: ۵ سال حنجره من مشکل داشت، این بیماری را با ورزش و پیاده روی درمان کردم. البته هنوز به خوبی نتوانستم خلاء این ۵ سال را برطرف کنم اما امسال دو آلبوم منتشر خواهیم کرد.

 

حمید حامی جشن رمضان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین